Klacht: Duur pakket onbeheerd bij voordeur achtergelaten

johannaeliesje op 30 december 2019 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Vandaag om 13.00 toevallig de doos van onze nieuwe dure versterker aangetroffen, zomaar achtergelaten bij de voordeur. Wij waren gewoon thuis, achterdeur stond zelfs open! Er is niet eens aangebeld. Via track trace zagen we, dat de doos om 11.53 is afgeleverd. Temperatuur is buiten rond het vriespunt! Schandalig! Alle lof voor afzender Coolblue, die meteen actie ondernomen heeft richting post.nl.
Maar ik wil zelf deze klacht ook kwijt. Dit had ik niet verwacht van Post.nl!

Als er een hartig woordje met de bezorger in kwestie is gesproken door Post.nl.
En terugkoppeling naar mij, graag.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 30 december 2019 om 10:59 geantwoord

Geachte heer, mevrouw,

Mijn excuses voor het feit dat dit pakket onbeheerd is achtergelaten. Aan de hand van mijn administratie heb ik vernomen dat u hierover contact heeft opgenomen met onze klantenservice en dat er een klacht voor u is opgemaakt. U zal hier geen verder bericht over ontvangen, maar dit is opgepakt door de leidinggevende op het bezorgkantoor en die heeft dit inmiddels besproken met de betrokken chauffeur om dit zo spoedig mogelijk weer correct te laten verlopen.

PostNL Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door johannaeliesje