Klacht: Duur pakket onbeheerd bij voordeur achtergelaten

johannaeliesje op 30 december 2019 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vandaag om 13.00 toevallig de doos van onze nieuwe dure versterker aangetroffen, zomaar achtergelaten bij de voordeur. Wij waren gewoon thuis, achterdeur stond zelfs open! Er is niet eens aangebeld. Via track trace zagen we, dat de doos om 11.53 is afgeleverd. Temperatuur is buiten rond het vriespunt! Schandalig! Alle lof voor afzender Coolblue, die meteen actie ondernomen heeft richting post.nl.
Maar ik wil zelf deze klacht ook kwijt. Dit had ik niet verwacht van Post.nl!

Gewenste Oplossing:

Als er een hartig woordje met de bezorger in kwestie is gesproken door Post.nl.
En terugkoppeling naar mij, graag.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 30 december 2019 om 10:59 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft omtrent de bezorging van uw pakket. Het spijt mij om te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Mijn excuses voor het feit dat dit pakket onbeheerd is achtergelaten. Aan de hand van mijn administratie heb ik vernomen dat u hierover contact heeft opgenomen met onze klantenservice en dat er een klacht voor u is opgemaakt. U zal hier geen verder bericht over ontvangen, maar dit is opgepakt door de leidinggevende op het bezorgkantoor en die heeft dit inmiddels besproken met de betrokken chauffeur om dit zo spoedig mogelijk weer correct te laten verlopen.

Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

Met vriendelijke groet,

PostNL Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door johannaeliesje