Klacht: Duur betalen voor slechte tot geen service

op 28 mei 2016 over goedkopehypotheek.nl in de categorie Hypotheken

Eind oktober 2015 mail gestuurd en 11 november adviseur op bezoek gehad. Het kon allemaal veel goedkoper volgens Wolter Bokhorst. We moesten de benodigde papieren voor de hypotheek allemaal invullen en opsturen.
Hij zou het allemaal uitwerken en dan weer een afspraak maken met ons. Het eerste wat we toen kregen was een contract voor dienstverlening van 2900 euro die we moesten tekenen, dit zou meegaan in de hypotheek, geen probleem werd erbij verteld.
Na twee weken niets gehoord te hebben maar eens gebeld en kregen te horen dat ze geen gebruik meer maakten van de diensten van Wolter Bokhorst. Sanne Hegeman zou alles overnemen en het zou helemaal goed komen.
Na een tijdje weer niks gehoord te hebben gebeld dat we een gesprek wilden over de hypotheek. 8 februari had Aart Groenendijk tijd om langs te komen. Na alles besproken te hebben zou het allemaal snel geregeld zijn i.v.m. het contract van 2900 euro. Ik heb zo snel mogelijk onze hypotheek omgezet naar een annuniteiten hypotheek.
Na dat ik de eerste aanmaningen kreeg van EDR WORKS steeds geprobeerd Sanne Hegeman te bereiken maar was altijd in bespreking of niet bereikbaar, ook terugbel notities gaf ze geen gehoor aan. Om niet in de schulden te geraken want EDR works begon te dreigen met boetes van 415euro per aanmaning toch maar betaald van ons spaargeld. Inmiddels april weldra contact met Sanne Hegeman het lag allemaal bij de notaris de Haan het ging goedkomen zei ze. We kregen een brief van onze huidige hypotheek verstrekker dat het bedrag ingelost zou gaan worden.
Dit is ook gestuurd naar notaris kantoor de Haan, wij dachten dat het nu allemaal snel afgelopen zou zijn. Tot onze verbazing kregen we vorige week een brief van onze hypotheek verstrekker dat er 30 mei 2160 euro afgeschreven zou worden van onze rekening. Ik helemaal verbaasd hun opgebeld en kreeg te horen dat zei aan het wachten waren op de inlossing van de hypotheek.
Maar omdat het zo lang duurde contact hebben opgenomen met de notaris en deze vertelde dat het niet doorging. Daarom moesten we nu rente en aflossing betalen over de nieuwe annuniteiten hypotheek die 300 euro duurder is dan de vorige hypotheek vorm.
Dus de notaris gebeld omdat Sanne Hegeman weer niet te bereiken was. Hij was ook zeer verbaasd over mijn verhaal en zou hun bellen, hij belde later terug dat hij geen contact kreeg en zou het maandag ochtend weer proberen. Omdat ik dinsdag nog niets had gehoord de notaris maar weer eens gebeld, hij had mij niet teruggebeld omdat ze zeiden dat ik al helemaal op de hoogte zou zijn gebracht. Ik hem duidelijk gemaakt dat ik nog niets van hun had gehoord ging hij ze nog maar eens bellen. Hij kreeg Sanne Hegeman niet te pakken was weer in bespreking maar een medewerker beloofde dat ik de volgende ochtend mail zou krijgen over de stand van zaken. Die mail heb ik de volgende ochtend ook gehad met het verzoek om alle bescheiden opnieuw in te dienen omdat het allemaal verlopen was, Met andere woorden we zijn weer waar we een half jaar geleden zijn begonnen alleen 5660 euro armer doordat zei hun werk niet doen waar ze heel veel geld voor krijgen.

Ik wil de 2900 euro terug, ik ben bereid voor diesten te betalen als ze uitgevoerd worden maar deze instantie wat zich goedkopehypotheken.nl noemt is gewoon oplichterij. Wij kunnen het gelukkig betalen maar hou me hart vast voor mensen die dat niet kunnen en door deze geld zuigers in de problemen komen. Het liefst zou ik dat deze instantie verboden wordt om nog diensten te verlenen zie al de klachten op internet.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over goedkopehypotheek.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar goedkopehypotheek.nl over deze klacht.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over goedkopehypotheek.nl nog niet in behandeling is genomen.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door goedkopehypotheek.nl in behandeling genomen

Bericht van goedkopehypotheek.nl

1 jaar geleden - Geachte relatie, uw dossier is op dit moment in behandeling bij een van onze adviseurs. Wij verzoeken u de reactie af te wachten.

Alle klachten die gemeld zijn door Hans Zwanenberg