Klacht: Dure meubels gekocht en vanaf de levering problemen met het bankste;

op 28 september 2017 over Woonsquare in de categorie Meubelwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Bij de levering bleek ons 3 zitsbankstel niet in orde te zijn en er is gelijk een monteur langs gekomen , maar helaas het bleek later toch weer te gaan kraken en nu duurde het langer eer er een monteur langs kwam. Ook hun dachten dit op gelost te hebben maar toen hij het formukier ging maken ging ik op de andere kant van het bankstel zitten en hij kraakte nog. Direct heeft hij een afspraak gemaakt dat het bankstel op gehaald werd en dat is ook gebeurd maar bij terug komst ging hij na een uurtje al weer kraken.Nu heb ik wel 3 x moeten bellen en er werd gezegd dat de mail niet binnen was en nu werd er gezegd dat er deze week iemand zou bellen en ook nu moest ik weer bellen en ivm dat er een oplossing komt sturen ze weer een monteur langs maar pas over een dikke maand

Gewenste Oplossing:

Bij de winkel in Bergen op Zoom werden we heel goed geholpen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Woonsquare over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Woonsquare in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Woonsquare een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Woonsquare

Heeft op 03 oktober 2017 om 12:09 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Rapaille