Klacht: Dure hoekbank resa van zeer slechte kwaliteit

op 09 augustus 2017 over Woonsquare in de categorie Meubelwinkels

De bank is geleverd met beschadigd poten, ontbrekende onderdelen aan de hoofdsteun en is niet in elkaar te zetten vanwege ontbrekende haken, daarnaast is de bank slecht afgewerkt en vol met hobbels en deuken. Dit meteen gemeld bij Woonsquare de onderdelen zijn geleverd en vervangen maar wat betreft de deuken en hobbels zijn we afgescheept met de mededeling dat ze rechttrekken na gebruik van de bank ( letterlijk Door de medewerker / winkelleider medegedeeld in Woonsquare Eindhoven), hier is natuurlijk niks van waar, de bank is alleen maar slechter geworden en nu bij gebruik pijn doet. Toen we opnieuw contact hebben opgenomen, hebben ze gezegd dat de garantieperiode voorbij was en dat van de eerste melding geen registratie te vinden is in hun systeem. Volgens mij was de garantie nog niet verlopen maar ik werd op een onvriendelijke manier behandeld aan de telefoon. De medewerker deed geen moeite om naar me te luisteren ze bleef maar herhalen dat de garantie verlopen was. Ben ook teruggegaan naar de winkel en daar zijn we meteen weggestuurd we moesten maar contact opnemen met de klantenservice (kastje-muur verhaal)
Een leren bank van €1700 hoort juridisch minstens 8 jaar mee te gaan en niet 3 jaar.

De bank repareren.
Of een redelijke vergoeding.

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar Woonsquare over deze klacht.

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door Woonsquare in behandeling genomen

1 week geleden - We hebben bericht ontvangen dat Woonsquare een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Woonsquare

Heeft op 09 augustus 2017 om 10:44 geantwoord

Heeft op 09 augustus 2017 om 10:57 geantwoord

De klachten zijn aanwezig vanaf het begin, Woonsquare wil de fout niet erkennen en daarom is dit geen oplossing. Woonsquare laat je geloven dat je een kwaliteitsproduct koopt maar levert deze niet, en lost daarna niks op. dit hebben wij helaas moeten ervaren.

Alle klachten die gemeld zijn door arbia_benali@hotmail.com