Klacht: dure herriningfactuur

op 14 augustus 2017 over Billink in de categorie Betalingsdiensten

Ik heb 1 x Premium Garcinia Extract besteld,ontvangen op 28-06-2017 en betaald ,na de rekening te hebben ontvangen ,op 14-07-2017 en erbij geschreven dat dit meteen de laatste keer was.Ik heb keurig netjes ,een bedankje gehad ,omdat ik de factuur had voldaan.Nu krijg ik een factuur(die ik al heb BETAALD)met 2x sommatiekosten a 12,50=25,–en 2x BTW van 3.39+4.34
Hoe ongelooflijk is dit,deze bedragen!!!Ik hoop dat dit ook meteen ons laatste contact is geweest.Op mijn bankafschrift staat betaald,gr.Rita Prinsen van Brugge.p.s.eigenlijk door een verkeerde fout op de knop ,heb ik het besteld.Mijn fout ,dus betaald.Wel geprobeerd,maar 1,5 kg aangekomen,vandaar dat ik schreef ,meteen de laatste keer

Dat dit in orde komt

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Billink over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Billink in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Billink een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Billink

Heeft op 14 augustus 2017 om 10:05 geantwoord

Beste Rita,

Wij begrijpen dat het vervelend is om een ingebrekestelling te ontvangen, wij hebben direct voor je uitgezocht wat er niet goed gaat.

Het blijkt dat je e-mailadres foutief in ons systeem staat, natuurlijk hebben wij de sommatiekosten direct voor je verwijderd. Op dit moment staat er een bedrag open van €59.95 welke binnen 14 dagen betaald dient te worden.
Vergeet niet om je factuurnummer 2SNP062809-goDZ2 te vermelden bij de betaling.

Mocht je nog vragen hebben naar aanleiding van dit bericht kan je ons bereiken tijdens kantooruren op 010- 41 41 473 of info@billink.nl

Eva

Heeft op 22 augustus 2017 om 10:45 geantwoord

Ik heb de bewijzen van de betaling en toch zeggen zij dat de rekening nog open staat

Reactie van de melder van de klacht eerlijke betaler

2 maanden geleden - Het blijft maar doorgaan

Alle klachten die gemeld zijn door eerlijke betaler