Klacht: Dure bank slechte kwaliteit

op 13 augustus 2016 over Seats and Sofas in de categorie Meubelwinkels

Wij hebben 5jaar geleden een bank gekocht bij een dure woonwinkel, deze bank was zeer slecht dus na twee jaar deze bank opgeruimd en veel gezeur gehad met de winkel.
Daarna een bank gekocht bij Seats en Sofas in Nieuwegein, deze bank was ronde de €1000,- (factuur moet ik nog zoeken maar heb deze nog wel).
Deze bank gekocht, en er is toen verteld dat we met deze bank er zeker een paar jaar er tegen kunnen. (onze slechte ervaring uiteraard verteld)
Nu na zo’n 2,5 jaar gaan de rugkussens er helemaal aan, de stoffering is nog goed maar het schuimrubber eronder deukt zo in dat we met onze rug tegen het frame van de bank zitten.
Kort geleden heb ik contact met jullie hierover gehad, en kwamen jullie met het voorstel een nieuwe bank met korting te kunnen kopen.
Maar ik blijf geen nieuwe bank kopen, zeker met deze ervaring niet.
Toen gaf jullie medewerker de opmerking dan moet je kijken dat je het een stoffeerder op kan laten lossen.
Ik voel me (ook al is de fabrieksgarantie misschien verlopen ) verschrikkelijk aan de kant gezet met de rug tegen de muur.
Opnieuw een verschrikkelijke bank, met een verschrikkelijke ervaring.
Als het nu een bank is van een honderdje of 3, 4 zou ik er niet veel van verwachten.
Maar bij de aankoop is duidelijk gezegd dat we jaren vooruit kunnen.
Nou niet dus, mijn ouders hebben 30jaar met 2 banken gedaan.

Graag zou ik hier reactie op willen.

Als jullie willen dat ik in de toekomst nog aankopen bij jullie doe.
(Ik kan wel zeggen heel mijn familie, vriendenkring, collega's enz ook omdat ik uiteraard mijn ervaring deel.)

Verwacht ik dat het netjes opgelost wordt, evt. een nieuwe bank of een financiële compensatie om het op tel lossen.

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Seats and Sofas over deze klacht.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Seats and Sofas in behandeling genomen

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Seats and Sofas een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Seats and Sofas

Heeft op 13 augustus 2016 om 09:15 geantwoord

Geachte Theo Rosmalen,
Wij nemen telefonisch contact op met u.
wij kunnen de meubelen herstellen maar dat zit helaas wel kosten aan verbonden.
Onze excuses voor het ongemak,

Alle klachten die gemeld zijn door Theo v Rosmalen