Klacht: Dure bank, slechte kwaliteit

op 08 september 2016 over Seats and Sofas in de categorie Meubelwinkels

Sinds maart 2015 hebben wij de bank tyler, gelijk in het begin hadden wij al zoiets van dit is en zit niet zoals de bank die we in de winkel hebben gezien. 3 maanden later begonnen de rugkussen zo erg in te zakken dat er niks meer van te maken was. De winkel opgebeld en die vertelde ons dat wij iedere dag de kussens moesten opschudden, dit deden wij al. Ook begon de zitting al wat in te zakken en zag je plooien zitten nadat wij dit ook gemeld hadden moesten we met de hele bank terug naar de winkel toe. Daar hebben ze de zitting opgevuld maar vertelde ons dat ze de rugkussens niet konden opvullen. De zitting was zo opgevuld dat het heel erg bol stond en het er niet mooi uit zag, wij dachten dit trekt nog wel bij als we er een tijdje op hebben gezeten, maar dit is niet het geval. Een half jaar weer later waren wij het nog niet eens met de rugkussens die niet opgevuld konden worden en zijn weer naar de winkel gegaan, zij verklaarde ons een beetje voor gek toen we zeiden dat ze de vorige keer niet opgevuld konden worden omdat het volgens hun wel zou kunnen, dus we moesten de kussens weer brengen en deze zouden opgevuld worden. Toen wij de kussens weer ophaalde en thuis de kussens opende om te bekijken hoe ze het hadden gedaan zagen wij dat dit met ander materiaal was opgevuld dan dat er in zat, ook hadden ze het niet netjes dicht gemaakt waardoor de schuimblokken los in de kussenhoes zaten. Wij weer gebeld en gemaild met de winkel, en je kon merken dat ze ons vonden zeuren, nadat ik gezegd had dat ik naar de rechtsbijstand zou stappen boden ze aan om nieuwe kussens te bestellen met hetzelfde materiaal wat er als eerst in zat. Toen deze binnen waren gekomen was het nog steeds ander materiaal als wat er als eerst in zat. Wij dachten we proberen het wel even met de nieuwe kussenvullingen maar de bank zit nog steeds niet als gewenst en dat allemaal in nog geen 1,5 jaar tijd! De winkel doet er vrij weinig aan en wij zijn het ondertussen meer dan zat.

Als er compensatie of een nieuwe bank wordt aangeboden. Deze bank hoeven wij niet meer.

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Seats and Sofas over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Seats and Sofas in behandeling genomen

Bericht van Seats and Sofas

3 maanden geleden - Geachte heer Boots, bedankt voor klacht melding Wij nemen contact op met u. Wij kunnen uw rug kussens retour sturen naar de fabrikant . Onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, onze excuses voor het ongemak

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Seats and Sofas een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Seats and Sofas

Heeft op 28 september 2016 om 09:07 geantwoord

Geachte heer Boots,
bedankt voor klacht melding
Wij nemen contact op met u.
Wij kunnen uw rug kussens retour sturen naar de fabrikant .
Onze excuses voor het ongemak.

onze excuses voor het ongemak

Heeft op 28 september 2016 om 20:58 geantwoord

Er is geen contact opgenomen, en de kussens zijn nu al meerdere malen terug geweest dus snap niet wat er nu mee zou kunnen gedaan worden dat het wel opeens opgelost zou kunnen worden.

Alle klachten die gemeld zijn door Ingmar Boots