Klacht: Duitsland

op 30 september 2016 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb 20.07 een paket maar ik was niet aanwezig ze hebben dat op afhaal punt geleverd maar ik weet van nieks ik heb paar dagen geleden terug gebeld ze zeggen dat al vertrokken is 7 september naar afzender maar ondertussen is al 21 dagen geleden dat is gwn verloren ik ga geen verzend kosten betalen 1.verkeerde informatie
2.ze steken op elkaar
3.slechte team
4.onvriendelijke mensen
Ik heb voor niks mijn 250 eu kwijt voor die stomme pakket
Ik zeg nogmaals ik ga geen kosten betalen
Dat moet dringend opgelost worden

Gewenste Oplossing:

Nooit

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 30 september 2016 om 12:00 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemorgen,

U geeft aan dat uw pakket, na 7 dagen ter afhaling klaar te hebben gelegen, retour verstuurd is. Enorm vervelend dat u geen bericht heeft gehad dat de zending op het afhaalpunt klaar lag en het pakket vervolgens geretourneerd is. Ik zie dat uw pakket opnieuw naar u gestuurd is en dat het nu op het afhaalpunt klaarligt ter afhaling, ook zie ik dat u contact heeft gehad met mijn collega's van de Belgische klantenservice en dat zij u het adres hebben doorgegeven van de parcelshop. U kunt uw pakket ophalen. Voor vragen wil ik u adviseren om met de Belgische klantenservice (02 - 583 43 00) contact op te nemen, dit is de Nederlandse klantenservice en ik kan dan ook de details van uw zendingen niet inzien helaas.

Vriendelijke groet,

Sanne
DHL Parcel Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door KEZBAN