Klacht: Dubieuze factuur

op 21 februari 2018 over Billink in de categorie Betalingsdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Billink stuurt ons een nota a EUR 78.42. deze is inmiddels incl 2x EUR 12.50 sommatiekosten. echter originele nota nooit ontvangen. sommaties nooit in goede orde ontvangen. ook nooit telefoontje ontvangen.
er is even sprake geweest van een bestelling, maar kort daarna hebben wij contact opgenomen met Billink of dat er nog afbesteld kon worden. Dit werd bevestigd met ja, want e.e.a. was nog niet verzonden. Er is dus afbesteld. nimmer iets ontvangen. Dan hadden we immers nog kunnen retourneren. geen bestelling en geen nota ontvangen

Gewenste Oplossing:

zodra nota netjes wordt gecrediteerd. wij betalen alleen voor spullen die wij daadwerkelijk ontvangen hebben

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Billink over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Billink in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Billink een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Billink

Heeft op 21 februari 2018 om 15:50 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag,

Zoals telefonisch besproken is de factuur inmiddels volledig geannuleerd door de webshop. Je zal geen verdere berichtgeving ontvangen omtrent deze factuur.

Wij hopen dat de klacht hiermee is afgehandeld.

Met vriendelijke groet,
Team Billink.

Alle klachten die gemeld zijn door ernstvrij@home.nl