Klacht: dubbele rekeningen

op 01 december 2016 over Directpay in de categorie Betalingsdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

herhaaldelijk krijg ik brieven van directpay na telefonisch contact krijg ik te horen dat de rekening betaald is.
maar ze blijven maar brieven sturen

Gewenste Oplossing:

geen post meer en telefoontjes

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Directpay over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Directpay in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Directpay een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Directpay

Heeft op 02 december 2016 om 09:02 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Heeft op 02 december 2016 om 18:37 geantwoord

ik heb rechtsbijstand erop gezet

Bericht van Directpay

1 maand geleden - Geachte heer/ mevrouw, Uw klacht is doorgezet naar de juiste afdeling. Zij nemen uw klacht verder in behandeling. Zij zullen middels een privébericht contact met u opnemen. Indien u nog verdere vragen of opmerkingen hierover heeft dan verzoeken wij u om middels een privébericht contact met ons op te nemen. Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Alle klachten die gemeld zijn door petermeeks1966