Klacht: dubbele rekeningen

op 01 december 2016 over Directpay in de categorie Betalingsdiensten

herhaaldelijk krijg ik brieven van directpay na telefonisch contact krijg ik te horen dat de rekening betaald is.
maar ze blijven maar brieven sturen

geen post meer en telefoontjes

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Directpay over deze klacht.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Directpay in behandeling genomen

Heeft op 02 december 2016 om 18:37 geantwoord

ik heb rechtsbijstand erop gezet

Bericht van Directpay

6 maanden geleden - Geachte heer/ mevrouw, Uw klacht is doorgezet naar de juiste afdeling. Zij nemen uw klacht verder in behandeling. Zij zullen middels een privébericht contact met u opnemen. Indien u nog verdere vragen of opmerkingen hierover heeft dan verzoeken wij u om middels een privébericht contact met ons op te nemen. Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Directpay een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Directpay

Heeft op 13 februari 2017 om 15:49 geantwoord

Geachte heer / mevrouw,

Omdat uw dossier is overgedragen , hebben wij uw klacht doorgemaild naar Webcasso. Van Webcasso hebben wij vernomen dat zij uw klacht in behandeling hebben genomen. Zodra wij een terugkoppeling hebben gehad zullen wij u graag nader berichten.

Bij voorbaat dank voor uw geduld.

Directpay Services B.V

Bericht van Directpay

3 maanden geleden - Geachte heer, mevrouw, Tot op heden hebben wij gevraagde niet mogen ontvangen. U geeft aan de onderhavige factuur reeds betaald te hebben. Graag ontvangen wij van u een (duidelijk leesbaar) betaalbewijs zodat wij de door u gestelde betalingen kunnen verifiëren. Graag ontvangen wij dit betaalbewijs binnen 7 dagen na heden. Indien een reactie uitblijft kunnen wij het dossier na deze termijn niet langer opschorten. Bij voorbaat dank. Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet, Webcasso B.V. Mevrouw J.Omerovic

Alle klachten die gemeld zijn door petermeeks1966