Klacht: dubbele rekeningen

op 01 december 2016 over Directpay in de categorie Betalingsdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

herhaaldelijk krijg ik brieven van directpay na telefonisch contact krijg ik te horen dat de rekening betaald is.
maar ze blijven maar brieven sturen

Gewenste Oplossing:

geen post meer en telefoontjes

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Directpay over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Directpay in behandeling genomen

Heeft op 02 december 2016 om 18:37 geantwoord

ik heb rechtsbijstand erop gezet

Bericht van Directpay

6 maanden geleden - Geachte heer/ mevrouw, Uw klacht is doorgezet naar de juiste afdeling. Zij nemen uw klacht verder in behandeling. Zij zullen middels een privébericht contact met u opnemen. Indien u nog verdere vragen of opmerkingen hierover heeft dan verzoeken wij u om middels een privébericht contact met ons op te nemen. Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Directpay een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Directpay

Heeft op 13 februari 2017 om 15:49 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer / mevrouw,

Omdat uw dossier is overgedragen , hebben wij uw klacht doorgemaild naar Webcasso. Van Webcasso hebben wij vernomen dat zij uw klacht in behandeling hebben genomen. Zodra wij een terugkoppeling hebben gehad zullen wij u graag nader berichten.

Bij voorbaat dank voor uw geduld.

Met vriendelijke groet,

Directpay Services B.V

Bericht van Directpay

3 maanden geleden - Geachte heer, mevrouw, Tot op heden hebben wij gevraagde niet mogen ontvangen. U geeft aan de onderhavige factuur reeds betaald te hebben. Graag ontvangen wij van u een (duidelijk leesbaar) betaalbewijs zodat wij de door u gestelde betalingen kunnen verifiëren. Graag ontvangen wij dit betaalbewijs binnen 7 dagen na heden. Indien een reactie uitblijft kunnen wij het dossier na deze termijn niet langer opschorten. Bij voorbaat dank. Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet, Webcasso B.V. Mevrouw J.Omerovic

Alle klachten die gemeld zijn door petermeeks1966