Klacht: dubbele nota

op 14 juli 2017 over Webcasso in de categorie Incassobureaus

beste heer/mevrouw,

jl ben ik per abuis bij verstek veroordeelt voor een nota welke ik reeds nu 13 maanden geleden vanuit Oostenrijk via een vriend van mij heb voldaan, mijn kameraad bood aan deze te voldoen ondanks ik zware twijfels had over de eerlijkheid van deze hufterige firmanten welke nooit aan de deur zijn geweest terwijl ik thuis was.

ik heb het bedrijf deurwaarders kantoor de Achterhoek gebeld en ze een kopie betaling laten toekomen,en duidelijk gemaakt dat ik van deze smerige praktijken niets te maken wil hebben, het is een gat in de markt om via een slijm procedure en hopen dat de tegen partij niet komt, de nota dubbel te incasseren, in eerste instantie ging het om een bedrag van 50 euro dat later is opgelopen god mag weten waaraan , naar 599 nog wat centen, met veel bombarie heeft een bevriend dokter uit Oostenrijk die nota voldaan onder protest. nog geen jaar later krijg ik een nota van de webcasso via de deurwaarder Achterhoek van 339,36 voor de zelfde zaak.

Ik he de deurwaarder erop aangesproken en deze deed alsof zijn neus bloede, vreemde is dat deze niet eens een voor brief cq begeleide brief in de envelop had meegestuurd.

na een kort gesprek gaf die aan dat ik verweer moest schrijven en of dergelijk wat mij kwaad maakte want de eikel weet ten degen dat de nota is voldaan, maar goed ik dacht laat ik dat shit bedrijf de kopie toekomen en ben ik ervan af, dacht ik.

de deurwaarder vertelde nog dat wanneer de rekening inderdaad was voldaan er niets aan de hand zou zijn.

met een vreemd gevoel in mijn buik belde ik vandaag de 14-07-2017 naar de rechtspraak Gelderland omdat ik wilde weten wanneer ik moest voorkomen en of de zaak was terug getrokken door de eiser.

nu is alleen nog maar mogelijk om een verzetsprocedure aan te gaan.

wat te doen ik heb een uitkering zwaar hart patiënt met een hoop ellende aan mijn hals door een vechtscheiding die al 13 jaar loopt.

met vriendelijke groet,

dhr. Bernard Kuhnen.
Apeldoorn.

zodra men zich terug trek en excuus maakt.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Webcasso over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Webcasso in behandeling genomen

4 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Webcasso een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Webcasso

Heeft op 22 augustus 2017 om 16:20 geantwoord

Heeft op 24 augustus 2017 om 15:47 geantwoord

De firma geeft er dossier twee nummers dus twee maal incasseren , de zaak is uit handen gegeven bij onze advocaat SwitchLegal advocaten te Amsterdam .

Alle klachten die gemeld zijn door 2bernard