Klacht: Dubbele folders bezorgd

op 28 juni 2021 over Spotta in de categorie Reclame

We ontvangen sinds 3 weken 2 folderpakketjes op dezelfde dag op verschillende tijden.

1 folder pakketje

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

Spotta

Heeft op 28 juni 2021 om 11:56 geantwoord

Geachte mevrouw Kerkvliet,

Bedankt voor uw melding waarin u aangeeft meerdere folderpakketten te hebben ontvangen. Vanzelfsprekend is dit niet de bedoeling. Wij lossen dit probleem daarom graag voor u op.

Op elk folderpakket dat wij verspreiden staat in het plastic een code afgedrukt. Met deze code kunnen wij achterhalen welke bezorger deze folderpakketten verspreidt. Graag ontvangen wij van u deze code, zodoende kunnen wij de juiste bezorger(s) attenderen op de dubbele bezorging.

Waar vindt u de code?
- De code begint met één of twee nullen, met daaropvolgend zes getallen. De code is afgedrukt in dunne grijze inkt en heeft een omvang van ongeveer één bij drie centimeter (klein dus).
- De code is te vinden aan de platte zijde van het pakket waar het plastic is dicht geseald.
- De code is het meest zichtbaar wanneer u het plastic van de folders afhaalt, om het vervolgens tegen een lichte achtergrond aan te houden.

Wij zien de codes graag tegemoet zodat wij ervoor kunnen zorgen dat dit in de toekomst niet meer voor zal komen.

Alvast hartelijk dank voor uw medewerking.

Afdeling kwaliteit Spotta

Alle klachten die gemeld zijn door Opmerkelijke ontvanger