Klacht: dubbele factuur

op 23 januari 2014 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

In december heb ik via DHL tweemaal een speaker binnen gekregen van het bedrijf Otis and Eleanor in Amerika. Vervolgens moest ik bij over een een bedrag van 35 dollar nog eens 25,83 import betalen (ten eerste absurd voor zo’n laag dollar bedrag). Omdat ik een klacht had ingediend bij Otis and Eleanor hebben hun een tweede Bongo opgestuurd en ook hiervoor moest ik weer 25,83 import betalen. Beide keren is dit direct betaald aan de bezorger, maar nu krijg ik opeens nog weer een factuur (en ik verwacht dat er wel nog één zal komen) binnen voor dit bedrag, deze keer met administratie. Omdat ik zogenaamd nog niet betaald zou hebben.

Echt absurd slechte administratie van DHL, ik zal voortaan ook bij het kopen van producten opletten dat de verzender geen DHL gebruikt. Bij alle andere vervoerders waarmee ik importeer dit soort gezeik nog nooit gehad.

En natuurlijk wil je dit soort zooi zo snel mogelijk oplossen, maar DHL is uiteraard in het weekend dicht. Wat zijn jullie toch lekker professioneel.

Zal ervoor zorgen dat het desbetreffende bedrijf ook geen DHL meer gaat gebruiken voor hun verzendingen.

Factuur (en er zal vast nog een tweede komen, vanwege de fantastische administratie die DHL binnen hun bedrijf voert) laten crediteren. En een schriftelijke of mondelinge excuses.

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Gamersea