Klacht: dubbele betaling

op 28 augustus 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

ik heb 2x 6,50 euro moeten betalen voor 1 pakketzegel

Gewenste Oplossing:

graag 6,50 euro terug aub

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 28 augustus 2017 om 11:56 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Van Dierendonck,

Uit uw bericht begrijp ik dat u dubbele kosten heeft betaald voor het ontvangen van één pakketzegel. Het spijt me om dit te horen en wil u mijn excuses aanbieden voor het ongemak.

Ik raad u aan om het restitutieformulier in te vullen via de volgende link: https://www.postnl.nl/klantenservice/restitutieformulier/.

Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice

Met vriendelijke groet,
PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door desiree van dierendonck