Klacht: Dubbele belachlijke kosten.

op 19 april 2017 over GGN Mastering Credit in de categorie Incassobureaus

CZ heeft vorderingen uit handen gegeven aan de GGN en ze berekenen dubbele kosten. Een map met hetzelfde dossiernummer is geboekt als voor deze map is een regeling getroffen (minnelijk) ze houden de zorgtoeslag al 5 jaar in. Dan ineens wordt die map gerechtelijk zonder een rechtbank gezien te hebben met meer als 2000 euro extra kosten!? Kan dit zomaar in Nederland te gek voor woorden.

De extra betaalde en te hoge incassokosten over wat hun voor CZ innen graag terug met zoals hun doen rente! Mocht het niet opgelost worden gaat er een advocaat van onvermogen op en schrijf ik ook het ministerie van justitie aan dat dit zomaar kan. Hoe drijf je mensen tot wanhoop dat ze het niet meer zien zitten. Daar moet je CZ en GGN voor heten.

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar GGN Mastering Credit over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door GGN Mastering Credit in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat GGN Mastering Credit een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

GGN Mastering Credit

Heeft op 26 april 2017 om 16:24 geantwoord

Geachte meneer, mevrouw,

Vandaag hebben wij uw klacht kunnen afronden. Er gaat vandaag een brief met een toelichting per e-mail naar u toe. In verband met de Wet Bescherming Persoonsgegevens mogen wij geen inhoudelijke informatie over uw klacht noteren op klacht.nl. Wij hopen dat onze uiteenzetting u voldoende informeert over de stand van zaken op dit moment en het doorlopen proces tot op heden.

GGN mastering credit

Alle klachten die gemeld zijn door Cattje