Klacht: dubbel innen door post nl

op 28 februari 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Van post nl een herinnering binnen van porto-kosten.
Deze porto-kosten heb ik met postzegels geplakt en verzonden.
Na twee weken herinnering van dezelfde porto kosten.
Wil je even bellen hierover met post nl kost dat al standaard 1 euro
en je wordt eindeloos in de wacht gezet. Zo kan ik ook mijn geld verdienen.

Gewenste Oplossing:

Ik wil het portobedrag 4,68 terug ontvangen met de belkosten van 2 euro.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

PostNL

Heeft op 28 februari 2017 om 11:20 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Vaessen,

Hartelijk bedankt voor uw bericht. Ik vind het spijtig om te vernemen dat u deze portokosten tweemaal hebt betaald en dat u onze klantenservice niet heeft kunnen bereiken. Mijn excuses hiervoor.

Ik heb aan de hand van de betaalcode vernomen dat u de geadresseerde bent van dit poststuk en dan bent u niet verplicht om deze kosten te betalen. We zullen ook altijd proberen om deze portokaart naar de afzender te sturen, maar dit is in dit geval niet mogelijk geweest. Mocht u dit in de toekomst nog eens overkomen neem dan gerust contact met ons op voordat u betaalt. Dan kunnen we de kosten eventueel voor u afboeken en een melding maken.

Ik heb in dit geval coulance voor u aangevraagd en deze afdeling gevraagd om u deze kosten in postzegels terug te sturen. Voor de telefoonkosten kan ik u echter geen compensatie aanbieden. PostNL is niet verantwoordelijk voor gevolgschade en u kunt onze klantenservice ook gratis bereiken onder andere via chat of twitter.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice; http://www.postnl.nl/klantenservice/

Met vriendelijke groet,
PostNL

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door ac vaessen