Klacht: dubbel betalen voor pakket

op 15 juni 2016 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

op 30 mei een sms ontvangen dat er betaald moest worden, dit ook gedaan. Nu vandaag het pakket ontvangen met de eis dat het nogmaals betaald werd, dit is oplichting.

Gewenste Oplossing:

Binnen 48uur (voor vrijdag 3 Juni 18.00 uur) heeft DHL contact met mij opgenomen heeft EN tot een oplossing is gekomen, anders doe ik zaterdag 4 Juni aangifte wegens oplichting.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 28 juli 2016 om 10:13 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste heer/mevrouw,

Uw klacht op deze website heeft te lang geen aandacht van ons gekregen, hiervoor onze excuses. Gezien de plaatsingsdatum van de klacht gaan we deze sluiten. Mocht uw klacht nog van toepassing zijn dan graag deze opnieuw erop zetten. Wij gaan er dan meteen mee aan de slag.
Met vriendelijke groet,

Carola
namens het webcare team van DHL Parcel

Alle klachten die gemeld zijn door Njh_de_Wilde