Klacht: Dubbel betalen voor een product dat ik maar een keer besteld heb.

op 02 juli 2017 over Billink in de categorie Betalingsdiensten

Ik had bij Sanapura B.V een keer afslankpillen besteld, nooit een rekening ontvangen tot 4 mei moest ik ineens 89, 95 betalen omdat ik in gebreken was gebleven, Het product kost 59,95 ik heb 89,95 overgemaakt, krijg ik twee dagen later weer een rekening van 89,95 alleen een ander factuurnummer. voor het hetzelfde product,dat ik maar een keer heb ontvangen. Nu heb ik 24 juni weer een rekening ontvangen voor hetzelfde product, 59,95 moet ik binnen veertien dagen betalen, anders komt er40 euro incassokosten bij. als ik niet betaal gaat het naar een incassobureau.
Hoe kan dat?

Dat ik die laatste rekening van 59,95 niet hoef te betalen.

Direct Pay Services B.V.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Billink

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Billink in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Billink een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Billink

Heeft op 13 juli 2017 om 13:42 geantwoord

Beste Ria,

Excuus voor de late reactie.

Billink is betaalmethode, voor vragen betreffende de bestelling welke is geplaatst en ontvangen goederen adviseren wij om contact op te nemen met de webshop. De gegevens van de webshop staan rechts bovenaan de e-mails en brieven vermeld welke wij toesturen.

Je kan ons altijd een e-mail sturen naar info@billink.nl of telefonisch via 010-41 41 473 als er nog vragen zijn naar aanleiding van dit bericht.

Fijne dag!
Eva

Heeft op 13 juli 2017 om 20:32 geantwoord

Ik heb al contact opgenomen met support@sanapura.com , ik wacht nog op een antwoord.

Alle klachten die gemeld zijn door Roxtom