Klacht: Dubbel betaald

op 21 februari 2018 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Na vele telefoon gesprekken van het kastje naar de muur gestuurd.. Onze zoon moest invoerrechten betalen anders kon het pakket niet bezorgd worden. Dat is geen probleem, maar bij levering moest ik wederom voor onze zoon zijn pakket betalen. Dus dubbel betaald. Het is toch te gek voor woorden dat het dubbel betaalde niet wordt terug geboekt. Na vandaag voor de vierde maal telefonisch contact zal het binnen een aantal weken overgemaakt worden… Dit is echt belachelijk om zo met klanten om te gaan….

Ik verwacht een nette houding en het bedrag direct terug te storten. Echt om je te schamen dit zo lang te laten duren..het gaat om pakket nummer 6661665975 het telefoonnummer van onze zoon is bekend bij jullie. Jullie werkwijze eerst betalen dan leveren is niet bij de bezorger bekend geweest en het komt vaker voor werd ons verteld. Ik verwacht dat het morgen wordt terug geboekt. Hoor graag iets van u

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 21 februari 2018 om 08:43 geantwoord

Geachte heer / mevrouw Vos,

Heel erg bedankt voor uw bericht.

Wat vervelend dat u het gevoel heeft dat u van het kastje naar de muur wordt gestuurd door onze klantenservice. Mijn excuses voor het ongemak.

Ik zie in mijn systeem staan dat er online is betaald. Maar ik kan niet terugvinden dat er ook aan de deur betaald is. Mijn collega's van de financiële afdeling kunnen dit allemaal nakijken en het teveel betaalde bedrag aan u terugstorten. U kan mijn collega's bereiken via telefoonnummer: 088 100 42 42.

Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Rick
DHL Express

Alle klachten die gemeld zijn door Klaasvos