Klacht: zeer ontevreden

op 14 september 2011 over DTI Travel in de categorie Reizen Algemeen

men probeert echt zo te combineren dat je echt 2 vacantie dagen kwijt bent heenweg via berlijn bijna 9 uur onderweg met transfer naar hotel daar kom je bij de balie dan wordt er gewoon onbeschoft gezegd no room you go to another hotel flippen ga je ga je naar huis wordt je ook alweer vroeger opgehaald dan gepland knap hoor dag 2 kwijt dan wordt je via amsterdam naar schiphol gebracht allemaal het vliegtuig uit schoonmaken en als vee in een klein hok geduwd dan vraag je naar bijna 9 uur incl transfer naar vliegveld beleeft om naar het toilet te mogen nee dat mag niet anders moet je opnieuw inchecken dus je blijft allemaal hier er werdt nog net niet gezegd zeik maar in je broek maar beste mensen iedereen verschuilt zich toch achter zich dat ze er niks aan kunnen doen en gelukkig waren er mensen die na 2 3 keer met dti gereisd hebben zeiden nooit meer ik sluit mij bij deze daar graag bij aan jammer jullie maken je toko vanzelf kapot met je gecombineer einde oefening voor dti het laat op zich wachten vanuit mijn kant toch vriendelijke groeten fam van orsouw uit oss

een geringe schadevergoeding voor al het ongemak zou mij kunnen bewegen na uw verbetering van uw ongemakken weer met u in zee te gaan

Alle klachten die gemeld zijn door henry16