Klacht: Vakantie Turkije verpest door Sky Airlines

op 17 januari 2011 over DTI Travel in de categorie Reizen Algemeen

Om “economische” redenen van Sky Airlines werd onze vakantie in Turkije met maar liefst 12 uur ingekort.
Onze geboekte vlucht ging gewoon door, maar wij werden zonder redenen op een geheel andere en eerdere vlucht naar huis gezet.
Dit zijn “heel leuke” mededelingen als je midden in je vakantie zit. En je kunt er helemaal niets aan doen op zo’n moment, je bent wel verplicht om mee te gaan.
Ik noem dit pure oplichting.

Gewenste oplossing

Dat er een wet komt die zulke fraudeloze praktijken verbiedt, en dat zo’n vliegmaatschappij niet van 1 kant de gemaakte afspraak in hun voordeel kan wijzigen.
De klant moet meer rechten krijgen, want afspraak is afspraak.Verder hoop ik dat ze zo snel mogelijk failliet gaan. Ik vlieg tenminste nooit en nooit meer met zo’n achterbakse maatschappij.
En ik weet dat ik niet de enige hierin ben, want voordat we op vakantie gingen had ik al gehoord van een naaste bekende dat deze vliegmaatschappij dit vaker deed.
Dus wees verstandig en kies voor een eerlijke vliegmaatschappij die zich gewoon aan de afspraken houdt.

Alle klachten die gemeld zijn door JSm