Klacht: Fraude of ……..

op 11 april 2011 over DTI Travel in de categorie Reizen Algemeen

Met enige verbazing nam ik kennis van dit forum… De klacht die er staat komt vrijwel overeen met hetgeen mij is overkomen cq. staat te wachten. Een aantal jaargeleden ben ik ook met Sky gevlogen, we zouden op een bepaald tijdstip vertrekken vanuit Amsterdam naar Antalya echter dit werd verlaat met 7 uren tot uiteindelijk vertrek om 23.40 uur. Vervolgens de terugvlucht werd vervroegd tot 4.30 uur, hierdoor werden wij dus met de bus om 1.40 uur met de bus opgehaald bij het hotel. In dit geval kost het me dus 2 vakantie dagen. Hiervan balende hebben wij bewust de op volgende jaren geen reis geboekt waarbij wij met Sky moesten vliegen. Hierbij moet ik wel vermelden dat het personeel uiterst vriendelijk was/is. Nu is het zo dat wij as 30 april wederom naar Turkije vertrekken voor een welverdiende vakantie. We boekten enthousiast bij DTI echter tot onze verbazing vliegen wij met Sky… De bibbers gingen al over mijn rug. Hetgeen mij toen is overkomen gebeurt nu alweer en we zijn nog niet eens weg. Op de boekings bevestiging staat dat we as 30 april om 19.20 uur zullen vliegen richting Antalya. Echter de tijd is nu alweer verzet naar 23.50 uur (raar maar waar) Toen ik om uitleg vroeg bij DTI wist die mevrouw ook geen uitleg te geven. Ze gaf nog wel aan dat het niet later meer zou worden ? Heeft iemand een tip waar je met dit soort verhalen naar toe kan of iemand een oplossing weet. En ohja ik weet dat het een charter vlucht is en geen lijndienst. Graag alleen serieuze reactie’s.

Gewenste oplossing

vergoeding 2 ongenoten reisdagen

Alle klachten die gemeld zijn door beltony