Klacht: Dti-travel + Sky Airlines, niet melden van tussenstop

op 24 mei 2011 over DTI Travel in de categorie Reizen Algemeen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

We hebben onlangs geboekt via Dti-travel voor een 8 daagse reis. We verloren 2 dagen vanwege de vluchttijden. Én we vlogen met Sky-Airlines. Dit NOOIT meer! Niemand in de vliegtuig wist dat er een tussenstop zou zijn in Stuttgart om reizigers op te halen. Dus onze vlucht van 3 uur werd uiteindelijk ongeveer 6 uur. Dit allemaal met een baby van 9 maanden! Alsof dat al niet erg genoeg was, moesten we ook nog eens uitstappen om allemaal nog eens in Stuttgart door de paspoort controle te gaan en terug in te stappen in dezelfde vliegtuig. Het veranderen van de vluchttijden kan altijd gebeuren, maar het achterhouden van tussenstoppen om allerlei heisa te voorkomen is wel heel erg! Dit is gewoonweg oplichterij!

Gewenste Oplossing:

Een vergoeding voor geleden schade.

Alle klachten die gemeld zijn door ayla79