Klacht: dsr4

op 22 januari 2010 over Dsr4 in de categorie Internetshops - Games en accessoires

Omschrijving klacht

Ik heb op zaterdag 19 December een artikel bij hun besteld en gelijk het geld over gemaakt..
En ik zag bij de internet-bankieren dat het op maandag 21 December dat bedrag op hun rekening is gestort.
We zijn nu een aantal weken verder, en ik heb dat kaartje nog steeds niet binnen.. Het zou 1-4 dagen duren dat ik het kaartje zou krijgen.
Ik had er een mail heen gestuurd maandag 4Januari, waar dat nou bleef, en heb me bestelnummer doorgegeven. Ik kreeg 5 Januari een email terug gestuurd van 1 van hun van de ‘klantenservice’ ze vroegen om de ‘afleverafdres’, dus me adres. Ik had toen me adres doorgegeven. Maar vanmiddag toen kreeg ik al me twijfels op me werk, ik stond na te denken, van het klopt van geen kant.
Ik kwam vanmiddag thuis en ja hoor een mail van hun. en dit stond er ‘Uw bestelling is verzonden uit de UK op 21/12/09. Het is momenteel in doorvoer en zal met u opnemen. Gelieve niet weer contact met ons op totdat het is 15 werkdagen na datum van verzending. Let op werkdagen omvatten zaterdag zondag en UK feestdagen.

Klantenservice
x

Ik kan hier dus niks mee he..
Er stonden niet eens een telefoonnummer op..

Gewenste oplossing

Dat hun opgepakt worden en dat hun of hij iedereen het geld terug betalen

Alle klachten die gemeld zijn door meisje25