Klacht: Dit bedrijf zijn oplichters

op 11 december 2009 over Dsr4 in de categorie Internetshops - Games en accessoires

Bericht van corinne40

9 jaren geleden - Heb dezelfde ervaring. Ben ook nog steeds aan het wachten op mijn bestelling. Duurt nu al ruim een maand. Ook de website van r4-kaart.nl is van dezelfde firma uit Engeland. Moederbedrijf is memorybits, waar ook geen goede engelse reviews van zijn.... Maar er zijn wel mensen die hun bestelling hebben gekregen. Velen ook niet volgens mij. Tip: bestel hier niet.

Bericht van marfries

9 jaren geleden - Ik heb 11 december een bestelling gedaan. Nog niks ontvangen. Op e-mails word niet gereageert en er zou ook een chatinfo is nergens te vinden. Een telefoonnummer ook niet. Ze maken reclame van snelle levering, niet dus. Hopeloos.

Bericht van meisje25

9 jaren geleden - Ik heb dezelfde ervaring. Ik heb op maandag 19 december een r4 kaartje besteld bij dat 'bedrijf' en betaalt, maar nog steeds niks gekregen van hun. En op email word dom op gereageerd..

Bericht van kees17

9 jaren geleden - IK heb de zelfde ervaring. Op 28 december een M3 Real Card besteld echter nog steeds niet geleverd ze komen met smoes dat levering is vertraagd door het slechte weer.

Bericht van marlieke

9 jaren geleden - (marfries) Eindelijk geleverd, heeft wel 2 maanden geduurd. Veel gemaild naar het bedijf in Nederland en Engeland.

Alle klachten die gemeld zijn door M. Helaas