Klacht: Drukgroep

op 19 juni 2016 over Autogroep-Pekela in de categorie Autodealers

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb in 1-4-2016 een ford transit 2010 toen met kilometerstand 168000 en ik had een 3 weken later probleem airco werd niet koud ik bel naar pekela ik moest maar pekela komen en dan zouden ze het opnieuw vullen , ik dacht ok dus ik ga van almere naar pekela en der werd bijvullen airco en ik had ook over de koppeling die hakkerig schakelde en monteur vertelde niets aan de hand was en hoorde bij type auto , ik naar huis en toen thuis de airco maar proberen omdat het toen warm weer was , maar de airco deed het nog niet , ik dus naar een garage bij mij in de buurt en bleek dat er een stekkertje van pomp niet aangesloten was ? dus niet getest in pekela . en ik ben met de auto naar een ford dealer gegaan en gevraagd om een check van het schakel probleem en de monteur geeft aan dat de drukgroep versleten is ,en dan komt de koppeling niet goed vrij. Dus ik bel naar pekela en het probleem uitgelegd , toen werd er gezegd wordt niet vergoed omdat het slijtbare onderdeel is ,en ik had de auto pas 4 weken en nog geen 3000 kilometer gereden, en daar was ik niet mee eens , en antwoord was ook misschien kan het coulance voor de helft ,nee dus heb ik gezegd , moet ik weer naar pekela dacht ik en dan schroeven ze prijs extra hoger op en betaal ik alsnog de volle prijs . Wat moet ik hier mee .In iedergeval zal ik nooit meer een auto,s kopen en reclame maken voor ABC lease noord , als je eenmaal binnen ben doe ze alles voor je ,tot de koop en dan elende .

Gewenste Oplossing:

Ik ben pas tevreden als ze de kosten van de drukgroep voor hun rekening nemen , en misschien kunnen weer een goede relatie opbouwen ,maar nu zeg ik .....

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Autogroep-Pekela over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door daats