Klacht: Vakantie in de prut ondanks het mooie weer

op 03 september 2014 over Droompark Bad Hoophuizen in de categorie Vakantieparken

modderigge en drassige kampeerplekken op kievit nummer 3 en 4. brief afgegeven aan receptie aan macy boonstra die de brief heeft gescand en door zou sturen naar arno van den broek.tot op heden echter nog geen enkele reaktie ontvangen.heb bij vertrek 1 dag eerder als gepland en nog een beetje regen was gevallen toch wat problemen ondervonden, waarbij de mover ging slippen en ik slechts met mn auto de caravan uit de prut kon trekken. heb de klacht op zondag 3 augustus gemeld, echter tydens mn verblijf en ook niet erna heb in iets van u vernomen.
hoop dat volgende kampeerders op deze plekken niet worden geplaatst om irritatie en veel ongenoegen te voorkomen,overigens deze prutzaak moet bij u bekend zijn ,daar dit door seizoen kampeerders aan u zou zijn gemeld.

U heeft een mooie camping,maar droompark nee,door deze affaire heeft dit onze vakantie van 17 dagen, moest 18 zijn, een flinke deuk opgelopen,wellicht kan deze prutzaak laarzen en klompen aan achter de caravans om water te tappen/bij te vullen nog wat beter worden afgesloten.
Enige aandacht, of informatie vooraf over zaken die voor kampeerders belangrijk zijn zou wel erg gewenst zijn en achteraf, genoegdoening of een lapje voor het bloeden, lijkt me wel op zn plaats

groet
rob truijens

Nadat men geregeerd heeft en voor deze prutzaak een regeling met mij heeft getroffen tel 0223531594

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Droompark Bad Hoophuizen

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Droompark Bad Hoophuizen nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door robtruijens