Klacht: Dromen zijn bedrog

op 28 september 2011 over Algemeen Dagblad in de categorie Kranten - Landelijk

Ik heb op de wereldhavendagen een jaar abonnement afgesloten met een tablet incl 5 films, tandenborstel en 19,95 per maand ingang zsm. De krant zou ook op de ipad geleverd worden niets is minder waar ik ben een vermogen kwijt aan bellen inmiddesl 2 x een krant ontvangen vandaag helemaal niets niet op de ipad niet op de brievenbus paar maal een mail gestuurd die niet beantwoord wordt inmiddels hebben ze het abonnements geld 2 x afgeschreven 1 x op een bankrekening waarvoor ik zniet gemachtigd heb en 1 x voor de gewone rekening, 4 verschillende dames aan de lijn gehad die er echt niets van snappen en belovendat ik door een leidinggevende wordt teruggebeld vanmiddag zei ik ik denk dat ik maar gelijk weer opzeg en ik kreeg het antwoord is goed mevrouw. Dus geen krant geen tablet geen tandenborstel wel een hoop werk aan storneringen ik begrijp wrkelijk niet in een tijd dat de ene na de andere krant verdwijnt het ad de arrogantie heeft om zo met zijn klanten om te gaan ONBEGRIJPELIJK !

tja zeg het maar ! Die tablet kan in elk geval niet mee op vakantie wat wel beloofd was dus ....

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Algemeen Dagblad in behandeling genomen

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Algemeen Dagblad een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Algemeen Dagblad

Heeft op 23 januari 2012 om 09:46 geantwoord

Geachte Heer, Mevrouw,

Sinds kort heeft het Algemeen Dagblad haar service uitgebreid op het internet. Klachten gemeld op Klacht.NL of Twitter worden vanaf heden in behandeling genomen.

Wij kwamen daarbij uw klacht tegen. Allereerst onze excuses dat u tot op heden geen antwoord heeft mogen ontvangen. Echter, de klacht is dermate verouderd dat wij eerst de vraag wilden stellen of u nog behoefte had aan behandeling.

U kunt ons het snelst bereiken per telefoon: tijdens kantooruren op 088 050 5050. Administratieve vragen en opmerkingen kunt u tevens deponeren via http://www.ad.nl/lezersservice. Redactionele klachten kunt u melden via redactie@ad.nl, en vragen over digitale diensten op registratie@ad.nl.

Lezersservice Algemeen Dagblad

Heeft op 23 januari 2012 om 15:59 geantwoord

Er is helemaal niets opgelost sterker nog de oplossing van uw bedrjf is een incassobureau en dat terwijl ik niet eens een krant ontving..... en dan ontvang ik tot mijn grote verbazing een mailtje dat u zegt dat alles inmiddels is opgelost....:-(

Marjolein Blok

Alle klachten die gemeld zijn door MarjoleinBlok