Klacht: Droger niet geleverd

op 12 februari 2018 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Afgelopen donderdag zou onze droger worden geleverd. Aangezien mijn vrouw en ik op donderdag allebei werken (we hadden geen invloed op welke dag er geleverd zou worden), heb ik mijn ouders van 70+ gevraagd om de droger in ontvangst te nemen. Helaas kreeg ik om 22.00 uur in de avond een mail dat de levering geen doorgang kon vinden en ik mocht nu zelf aangeven wanneer mij het beste uit kwam om alsnog te leveren. Ik koos voor de zaterdag, want dan ben ik vrij. Helaas is de droger niet geleverd. De chauffeur kon het niet vinden….

Ik zal na deze kansloze service nooit meer gebruik maken van de diensten van PostNL.

Ik ben tevreden als PostNL zich houdt aan afspraken. Zo eenvoudig is het.

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 12 februari 2018 om 13:31 geantwoord

Geachte heer van Duijn,

Hartelijk dank voor uw bericht op deze website. Ik begrijp dat het een kwalijke zaak is dat uw droger niet op de juiste wijze geleverd is. Ik wil u hier graag mijn excuses voor aanbieden. Graag reageer ik op uw bericht.

Uit uw bericht maak ik op dat de droger door onze vrachtdienst Extra@Home geleverd zou worden. Omdat Extra@Home een eigen klantenservice heeft raad ik u aan om hier contact mee op te nemen, mijn collega\'s daar zullen u verder kunnen helpen. De klantenservice van Extra@Home is te bereiken op telefoonnummer 088-2363764 op werkdagen tussen 08.00 uur en 20.00 uur en op zaterdag tussen 09.00 uur en 18.00 uur.

Ik hoop u hiermee eerst voldoende geïnformeerd te hebben.

Heeft op 15 februari 2018 om 21:26 geantwoord

Uw kastje van de muur is ongetwijfeld kleiner dan Mijn kastje naar de muur. Kortom, speel dit even door via uw bedrijf. Werkt binnen die van mij ook veel sneller...

Inmiddels hen ik de droger binnen. Was wel weer iemand nodig die op ons huis kon passen terwijl wij mijn vrouw en ik moesten werken.

Nooit meer PostNL voor mij.

Alle klachten die gemeld zijn door Jac31179