Klacht: Driver77

Driver77 op 26 april 2020 over Aldi in de categorie Supermarkten

De zoveelste keer dat een actie artikel uit de folder waardeloos gedistribueerd wordt door Aldi.
Dit maal de notebook van afgelopen zaterdag.
Levensgroot op de achterzijde van de folder aangeprezen.
Sta ik om 8.00 uur in Scheemda bij de Aldi met 1 klant voor me die vraagt om de notebook van €399,-.
Filiaalhouder geeft de man die en ik zeg dat ik graag ook 1 wil, krijg ik te horen dat hij maar 1 heeft binnen gekregen en het zelf ook waardeloos vind.
Ik met een rotgang naar Aldi Zuidbroek waar ik vervolgens een klant de notebook toegereikt zie krijgen en vraag of hij er voor mij ook 1 heeft en ook hier krijg ik te horen dat hij maar 1 binnen had gekregen.
Dus ik met een rotgang naar Aldi Sappemeer en vraag de filiaalmanager of hij de notebook voor mij heeft en hij verteld mij dat hij die niet meer heeft en ook maar 1 had binnengekregen.
Inmiddels ben ik al zo flauw dat ik er nu niet eens meer 1 wil.
Als Aldi levensgroot zo adverteert moet men toch zorgen dat er verdorie ook werkelijk geleverd wordt aan de filialen.
Ik heb nu sterk de indruk dat dit puur gebruikt wordt als publiekstrekker om mensen naar de winkel te lokken.
Je zorgt dat de er vroeg bij bent en vliegt van het ene filiaal naar de ander om tot drie keer toe de deksel op de neus te krijgen.
Dat was voor mij dus 1 keer en nooit weer.

nvt

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Aldi

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Aldi nog niet in behandeling is genomen.

Aldi

Heeft op 09 februari 2021 om 14:23 geantwoord

Beste klant,

ALDI is sinds september 2020 actief op Klacht.nl. De klacht die u hier hebt ingediend, is gedateerd of via een ander kanaal opgelost. Wij zullen deze klacht daarom afsluiten en als opgelost beschouwen. Mocht u nog vragen hebben of verder geholpen willen worden met uw klacht, neem dan contact op via [email protected]

ALDI Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Driver77