Klacht: drie keer langs gekomen zonder bellen zijn ze weg gegaan(niet eens brief in post gedaan)

003 op 10 december 2019 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

ik heb een 18L water fles besteld. (is redelijk zwaar) dit is 3de keer dat BEZORGER niet eens BELT en vervolgens staat dit op hun site (We hebben je gemist dag daarna De ontvanger is gesloten, bezorgdatum is gewijzigd HET is een bedrijfspand wat van 8 tm 21uur op is) tenslotte vandaag stond Je pakket is op het aangegeven bezorgadres geweigerd
bezorger stapt niet eens uit auto…..,
SHAME!

ik WIL WETEN WAT DHL hieraan gaat doen, het is niet eerste keer niet tweede keer....., verzender heeft ook elk keer melding gemaakt zonder resultaat.

2 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van DHL

1 jaar geleden - Goedemiddag, Ik heb meer informatie nodig over deze zending. Heeft u voor mij een traceercode van deze zending? In afwachting van uw reactie. Met vriendelijke groet, Wendy DHL parcel Webcare

Reactie van de melder van de klacht 003

1 jaar geleden - JVGL5073911Q4270145 Postcode is:3119bm bestelling hiervoor zelfde probleem alleen dit was onze werk adres (JVGL5073911Q4115196) postcode 3044AS Mvg Shervin

DHL

Heeft op 10 december 2019 om 12:08 geantwoord

Goedemiddag,

Bedankt voor de aanvullende informatie.

Het is uiteraard niet de bedoeling dat er 'niet thuis' wordt gemeld als er wel medewerkers aanwezig zijn. Bij bedrijfspanden gebeurt het soms dat de depothouder de bezorging uitstelt naar een werkdag, omdat hij vermoedt dat er niemand aanwezig zal zijn op bijvoorbeeld een zaterdag. Als dit ten onrechte gebeurt, dan mijn excuses hiervoor.

Uw pakket heeft inderdaad de scan 'geweigerd' gekregen. Niet omdat u het letterlijk heeft geweigerd, maar omdat het pakket bleek te zijn beschadigd. Afspraak met de verzender is dan dat het pakket als geweigerd retour gaat. Het beste kan de verzender hierover even contact met ons opnemen.

Harald
Webcare DHL Parcel

003

Heeft op 10 december 2019 om 12:14 geantwoord

Beste Harald,
voor een bedrijfspand begrijp ik helemaal en geef ik je gelijk.
we hebben bewust dit keer een THUIS adres gegeven aangezien laatste drie keer bij DHL naar ons bedrijfspand niet goed was bezorgd.
vorige keer was doos ook beschadigd maar inhoud was nog helemaal goed. dit heb ik ook bij verzender vermeld.

met vriendelijk groet
shervin