Klacht: Dreiging en intimidatie

op 09 december 2015 over Vesting Finance in de categorie Incassobureaus

Via een ex heb ik bij wehkamp een schuld die overgenomen is door vf. Ik betaal netjes elke maand al bijna 2 jaar 55 euro niet 1 maand gemist! Nu belt vf mij elke drie maanden om meer geld en niet 1 x soms drie x per dag!! Het openstaande bedrag is ongeveer 3.000 euro en ik heb een arbeidsongeschikt uitkering van iets meer dan1.100 euro per maand waar ik van moet leven als alleenstaande moeder. Zonder alimentatie ed. Ik had nog een schuld bij jullie maar die heb ik ook inmiddels netjes afbetaald! Ik heb ook toegezegd dat ik vanaf januari er 75 euro van wil maken maandelijks maar dat ik verder niet kan gaan aangezien mijn inkomen niet verhoogd of dergelijke. Mijn financiële gegevens zijn bij jullie bekend. Nu wordt er gezegd dat ik mag tot maart 75 EUR betalen maar daarna MOET ik het dubbele per maand gaan betalen! Ik heb uitgelegd dat dit echt onmogelijk is en ik dus bereid ben 75 EUR te betalen. Hiermee gingen ze niet akkoord als ik niet toe wilde zeggen dat ik vanaf maart dubbele ga betalen! En dus geen deal en werdt er gezegd dan gaan we u dagvaarden en zetten we de gerechtelijke procedure opgang?!! Elke afspraak die ik met ze maak gelden maar drie maanden en daarna begint het gedreig en intimidatie weer van vooraf aan. Ik ben wel willend betaal netjes wat ik kan afstaan wil zelfs verhogen maar nee is het antw en dreigen met deurwaarder. Er is zelfs al eerder gezegd u krijgt toch kinderbijslag? Dan betaald u daar een deel maar mee af! Volgens mij mogen ze dit helemaal niet mee berekenen??!

Als men akkoord gaat met mijn betaling van 75 EUR per maand en mij daarna ook met rust laat mits ik geen betalingen mis! Rn zodra het in mijn macht ligt zal ik echt wel meer betalen want ik wil niks liever als zo gauw mogelijk van jullie af zijn!!!!

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Vesting Finance in behandeling genomen

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Vesting Finance een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Vesting Finance

Heeft op 17 mei 2016 om 15:20 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door Ronneke
x