Klacht: dreigen met afsluiting

op 30 mei 2017 over Belcentrale in de categorie Vaste Telefonie

Wij hebben een rekening gekregen van aansluiting modem die nooit is aangesloten en die we nooit hebben ontvangen?????????????
Als we deze rekening niet betalen dreigen ze ons af te sluiten van telefonisch contact met zowel niet meer bellen als gebeld kunnen worden.
Eerder al een klacht ingediend over internet abonnement wat we niet wilden en hebben gehad en nu weer een rekening van een modem die nooit is aangesloten of hebben gehad.

Er worden rekeningen naar ons toegestuurd over zaken die we niet hebben afgenomen en gaan daar dan ook niet voor betalen.
En dreigen met afsluiting vind ik heel raar want dit is het enige wat we afnemen en ook voor betaald hebben.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Belcentrale over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Belcentrale in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Belcentrale een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Belcentrale

Heeft op 26 juni 2017 om 14:04 geantwoord

Geachte heer van der Weijde,

Inmiddels is er veelvuldig contact geweest met de klantenservice en er een coulante schikking getroffen.
Het contract is ontbonden, u heeft enkel de kosten afgekocht welke reeds gemaakt waren ter aanleg van uw internet.
Uw contract op vaste ISDN-telefonie wordt voortgezet. We hopen u nog lang als klant te kunnen behouden.

Vriendelijke groet,
Team Belcentrale

Alle klachten die gemeld zijn door naiefje