Klacht: Dreigen incasso terwijl ik heb aangegeven niets besteld te hebben

op 10 februari 2017 over Bralex in de categorie Internetshops - Algemeen

Ik kreeg plots een mail dat ik bedankt was voor mijn bestelling. Ik heb hier direct op gereageerd dat ik niet besteld had en dat ik ook niets van hen moest weten. Hun reactie was ga naar de politie klacht in dienen.
Plots staat hier een koerier aan de deur met een zeer grote arrogante mond aan de deur. Ik weigerde het pakket, doch heeft deze het pakket hier letterlijk neergegooid.
Nu blijven ze zaniken voor hun centen, terwijl ik hen gezegd heb dat ik niet besteld heb, niets wilde ontvangen van hen en dat ze het maar terug mee moesten nemen.
Ondertussen zit billink zich ermee te moeten, en bij Bralex hebben ze geen weet van een klacht.

Bralex dient hun rommel terug te komen halen en te stoppen met mij lastig te vallen.
Hun praktijken moeten dringend stoppen.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Bralex

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Bralex nog niet in behandeling is genomen.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Bralex in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bralex een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bralex

Heeft op 28 februari 2017 om 14:39 geantwoord

Geachte Marc Geurts,

Wij hebben op d.d. 7 december 2016 een bestelling binnen gekregen met uw gegevens. U geeft aan dat u geen bestelling heeft geplaatst, dit is toch best een kwalijke zaak.

Indien u niks heeft besteld is er identiteitsfraude gepleegd en dient u hiervan aangifte te doen. Tevens dient u bij het achteraf betalen u te laten blokkeren voor achteraf betalen. Graag zien wij een bevestiging van de blokkade en een proces verbaal van u tegemoet. Als wij dit hebben ontvangen zullen wij u een antwoordnummer verschaffen en tevens de factuur annuleren.

Dit doet u natuurlijk ook om dit in de toekomst te voorkomen, om dit soort misverstanden te vermijden.

Helaas proef ik uit uw klacht dat u dit niet wilt aanleveren, waardoor wij helaas niks voor u kunnen betekenen.

Graag zien wij alsnog beide stukken binnen 5 werkdagen geleverd op info@bralex.nl zodat wij dit snel kunnen afwikkelen samen met u.

Laura
Bralex Webshops B.V.

Alle klachten die gemeld zijn door GeurtsMarc