Klacht: Dreigen het pakketje weer me te nemen

op 17 augustus 2016 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Een van de zzp-ers die onder jullie beheer valt. Duwde eerst een paar keer op de bel waar ik al geeirriteerd van raakte vervolgens wou hij de deur bijna inbeuken omdat het blijkbaar te niet zo vlug ging.
Ik doe open en pak het pakket aan en zegt dat ik moet tekenen, daar ben ik ook niet zo snel in en dan zegt ie als u niet tekent neem ik het pakket weer mee, maar ik ga op het pakket hangen zodat hij het niet kan wegnemen en teken waar ik trouwens al mee bezig was, maar tekenen op zo’n apparaatje valt niet mee en zeker niet voor iemand die een beperking heeft.
Maar blijkbaar hebben ander pakketbezorgers meer geduld, of ligt het aan de huidige tijd dat iedereen zo gehaast is

als jullie de pakket dienst en vooral deze medewerker er op aanspreken hij is geloof ik van Turkse of Marokkaanse afkomst

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

7 maanden geleden - Geachte heer Muijshondt, Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat de bezorging van uw pakket niet correct is uitgevoerd en dat de bezorger hierbij onbeschoft gedrag vertoonde. Dit is uiteraard niet de bedoeling, mijn excuses hiervoor. Helaas heb ik onvoldoende informatie om uw melding door te zetten. Kunt u, in een reactie op dit bericht, de tracking code van uw pakket toesturen? Dan zorg ik ervoor dat de bezorger hierop wordt aangesproken door zijn manager. Ik hoop u zo voldoende te hebben geïnformeerd. Mocht u in de toekomst vragen of klachten hebben over de dienstverlening van PostNL, dan kunt u contact opnemen via postnl.nl/klantenservice. Met vriendelijke groet, PostNL

Reactie van de melder van de klacht peerke1

7 maanden geleden - Ik weet helaas het tracenummer niet meer

Heeft op 23 augustus 2016 om 10:35 geantwoord

Geachte heer Muijshondt,

Bedankt voor uw reactie. Hieruit maak ik op dat u niet (langer) in het bezit bent van het bijbehorende trackingnummer. Dat is vervelend om te horen.

Zonder tracking code kunnen wij uw melding helaas niet verder afhandelen. U kunt de tracking code eventueel opvragen bij de afzender van uw zending. Deze heeft de code ontvangen bij het verzenden van het pakket.

Alle klachten die gemeld zijn door peerke1