Klacht: dreigementen cannockchase/energie mij.

op 09 oktober 2011 over Cannock Chase Incasso in de categorie Incassobureaus

zijn al vanaf 2007 in conflict met energie mij.wij hebben daar alleen documentatie opgevraagd i.v.m. zonne energie, folders gekregen (ook van eneco).Wij hebben dit foldermateriaal weer teruggerstuurd met de mede deling dat wij hier geen gebruik van maakten.Energie mij.heeft zonder dat er door ons ooit een rek.nr.v.d.bank of handtekening is geweest zomaar geld v.d. bank rek. gehaald voor “geleverde energie”.Er werd gezegd dat we te laat waren met terugsturen v/d/ folders. hier hebben aangetekende brieven/mails etc. naar toegestuurd maar niets helt. Daar kwam Cannock Chase in beeld erg grof en onbeschoft zijn deze mensen, we zijn al tientallen keren “afgesloten”, het bedrag wordt steeds hoger en iedere keer sturen ze een deurswaarder langs, althans hier dreigen ze mee.We worden er een beetje ziek van, dit duurt nu bij 4 jaar en blijft maar doorgaan. O ja, de Energie mij. haalde april 2011 nog geld van de rekening, wij hebben alles laten blokkeren, zodat ze er nooit meer wat af kunnen halen.We vragen ons af wanneer dit nu eindelijk eens ophoudt.

Dat ze ophouden met ons voor niets te belasten, we hebben geen opdracht gegeven voor gas en electra te leveren, ze lezen geen mails of aangetekende brieven.

Alle klachten die gemeld zijn door angora