Klacht: Dramatische uitlevering

op 28 juli 2017 over Brandeal in de categorie Internetshops - Kleding

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik bestel 4 polo’s. Na een aantal weken te hebben gewacht toch maar eens gevraagd eaar mijn betaalde bestelling blijft. Het zou nog 10 dagen duren voor dat ze zouden gaan leveren. Als ik wil annuleren dan kan dat maar moet dan ca. 3 weken wachten tot ze mijn geld teeug betalen. Ik besloot om toch maar 10 dagen extra te wachten (dus 4-5 weken gewacht).
Op de dag dat ze zeker gingen uiteleveren krijg ik een mail dat het zeker nog een week gaat duren.
Brandeal wat een ramp.
Ik raad iedereen af om hier te bestellen.

Gewenste Oplossing:

Binnen 1-2 dagen mijn geld terug

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Brandeal over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Brandeal in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Brandeal een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Brandeal

Heeft op 29 augustus 2017 om 11:56 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Jan Willem,

Via mail hebben we hierover contact me je gehad en gaf je aan nog even te willen wachten. Uiteindelijk heb je op de bestelling op 25-7 mogen ontvangen en we hopen dan ook dat deze het wachten waard geweest is voor je!

We wensen je nog veel plezier van je bestelling.

Met vriendelijke groet,

Brandeal Webcare

Heeft op 29 augustus 2017 om 12:01 geantwoord

Ze hebben niks gedaan om maar iets tegemoet te komen

Alle klachten die gemeld zijn door JanWN