Klacht: DRAMA!!

op 11 juli 2017 over Keuken Kampioen in de categorie Keukenleveranciers

In maart een keuken besteld die 10 juli geleverd en 11 juli gemonteerd en geïnstalleerd zou worden. Alle metingen verricht en mooie tekeningen, behalve een schuin regaal aan einde rechts want dat was niet in te tekenen..Gister werd ik gebeld, of het die dag kon want er waren monteurs vrij. Prima, hier was alles conform afspraken aangepast tenslotte.
Monteurs zijn de hele dag bezig en klaar….maar er is niets aangesloten….het regaal is anders dan de tekening waardoor keuken groter uitvalt en zowat tegen mijn deur zit en de aansluiting niet klopt, de lampjes zijn er ook niet. Wordt allemaal gemeld en besteld. Oké, ergenis dus maar die jongens zullen wel gelijk hebben en het is inmiddels all avond. Dan maar eten regelen en water tappen uit het toilet (bah).Er staan ook 2 giga bergen puin, dozen, hout e.d. door elkaar voor mijn deur. Eh…nemen jullie dat niet mee? Nee mevrouw daar heeft u niet voor betaald. Wat? Genoemde aansluiting/afval afvoeren e.d. was niet hun taak en zou dan vandaag worden opgelost? Dat is helemaal niet besproken en jullie hebben alles in dozen gegooid en ik kan dat niet afvoeren. Moet u morgen maar even bellen mevrouw… Mijn bloed kookt al…Vandaag dus gebeld en klacht ingediend. Ik word gebeld en ze gaan overleggen. Er komt een monteur, die verdwijnt echter weer want dat is niet te doen voor hem, hij dacht allen de vaatwasser te moeten aansluiten en heeft de onderdelen dan ook niet. Hij belt en morgen komt een monteur van de keukenkampioen met de juiste onderdelen? Kan dus weer geen kant op.
Winkel Delft belt, ja het vuil is toch echt mijn probleem.
Inmiddels staan de tranen in mijn ogen en ben ik echt klaar met dat bedrijf. Dit kan en mag toch niet?
Ik kan gvd niks en zit met een verkeerde keuken, niet werkend en troep……OM TE HUILEN EN JULLIE MOETEN JE SCHAMEN.
Ik ga er werk van maken, dat op zeker, want dit kan en mag niet en ik zag net zoveel klachten, hier moet iets mee gebeuren.

Als alles is opgelost conform afspraken, ook de mondelinge en ik denk dat een schadevergoeding op zijn plaats is

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar Keuken Kampioen over deze klacht.

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door Keuken Kampioen in behandeling genomen

Bericht van Keuken Kampioen

1 week geleden - Beste mevrouw van der Struif, Dat klinkt inderdaad als een hele vervelende ervaring, ik kan me voorstellen dat u daar niet tevreden over bent. Ik kan op uw postcode helaas uw ordernummer niet achterhalen. Zou u mij deze door willen geven aub, dan gaan we graag kijken wat we voor u kunnen doen. Met vriendelijke groet, Eva - Webcare Keuken Kampioen

1 week geleden - Goedendag, nummer is 20250056689

Bericht van Keuken Kampioen

1 week geleden - Beste mevrouw van der Struif, Uw bericht is in behandeling gekomen. Wij nemen zo spoedig mogelijk contact met u op. Met vriendelijke groet, Sophie - Webcare Keuken Kampioen

Bericht van Keuken Kampioen

1 week geleden - Beste mevrouw van der Struif, Wij hebben vernomen dat er vanochtend inmiddels contact met u is geweest en er een monteur bij u langs komt. Met vriendelijke groet, Eva - Webcare Keuken Kampioen

Reactie van de melder van de klacht Joyce63

1 week geleden - Ik wacht opnieuw met spanning af. Want de monteur die gister kwam had niet het juiste materiaal. Het afval staat er ook nog en zou voor mijn rekening komen. Is nooit besproken en ga ik dus ook niet mee akkoord. Indien er vandaag geen afval weggehaald is zal ik er voor zorgen dat dit bij mij wordt afgehaald en voor de deur van uw filiaal wordt uitgeladen. Kosten die ik hiervoor maak zal ik voor rekening van keukenkampioen via de rechtsbijstandadviseur indienen. Is nooit besproken en kan dus niet voor mijn rekening komen volgens haar. Is uw probleem en dus niet de mijne.

Reactie van de melder van de klacht Joyce63

4 dagen geleden - Klopt. Monteur is geweest en sloot e.e.a. aan. S' avonds moest ik zelf stekker vaatwasser erin doen want dat was ff vergeten en gisteren schoot de slang van afvoer afzuiging eraf.....nog steeds drama dus. Afval hebben de buren opgeruimd omdat die een busje hadden. Nog steeds erg ontevreden en zal zeker geen positieve reclame /recensie geven dan ook. 14 augustus komen de lampjes en de afzuigkap zit los en het regaal sluit niet goed aan. Wordt dat ook opgelost en wanneer fixt men de afzuiging want zo kan er niet gekookt worden.....

Reactie van de melder van de klacht Joyce63

4 dagen geleden - 28 juli is er gelegenheid om de afzuigkap te herstellen. ...20 dagen niet koken...zoek een hobby mensen...jeetje, om te huilen dit...😈😠

Bericht van Keuken Kampioen

4 dagen geleden - Beste mevrouw van der Struif, Wij hebben dit opgenomen met onze klantenservice en zij geven aan dat ze inmiddels al voor u bezig zijn om een eerdere datum dan 28-7 gepland te krijgen. U hoort hier nader bericht over zodra een andere datum bekend is. Met vriendelijke groet, Eva - Webcare Keuken Kampioen

Reactie van de melder van de klacht Joyce63

4 dagen geleden - Nee, ik hoor net volgende week maandag oo zin vroegst. Kan niet en mag niet. Heb Lieve net bedankt, zij kan er ook niks aan doen, en net mijn rechtsbijstand gezegd dat ik het niet meer kan accepteren. Stuur hen zo foto's, mailwisselingen en overeenkomsten e.d. door en zij gaan alles lezen lezen en bellen mij terug. Het is niet anders maar ik ben er klaar mee en maak er een zaak van. Schandalige toestanden. Gekocht en je kunt in de stront zakken want daar komt het op neer.........

3 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat Keuken Kampioen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Keuken Kampioen

Heeft op 19 juli 2017 om 13:23 geantwoord

Beste mevrouw van der Struif,

Wij hebben vanuit onze klantenservice begrepen dat zij intussen wederom contact met u hebben gehad. Hierbij is nu een afspraak gemaakt voor een bezoek op een eerdere datum.

Mocht u nog vragen hebben dan kunt u deze uiteraard aan onze klantenservice stellen of via klacht.nl.

Eva - Webcare Keuken Kampioen

Heeft op 19 juli 2017 om 14:10 geantwoord

De rest moet ook nog in otde gemaakt worden en dat gebeurd pas 14 augustus. De afvalstroom heeft Keukenkampioen ook niet goed opgelost. Ik hou mijn hart vast voor de komende reparaties....

Alle klachten die gemeld zijn door Joyce63