Klacht: Twee keer geen bezorging

op 04 december 2019 over DPD in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Tot 2 keer toe is mijn pakket niet bezorgd. 2 keer voor niets zitten wachten! Nu nog steeds geen pakket.

Gewenste Oplossing:

Als het vandaag bezorgd wordt en vergoeding van belkostenwijzer naar dpd.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 dagen geleden - Ik heb een email gestuurd naar DPD over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door DPD in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat DPD een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DPD

Heeft op 05 december 2019 om 13:21 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Nicole,

Bedankt voor het melden van je klacht. Ik vind het vervelend om te vernemen dat je jouw pakket nog niet hebt ontvangen.

Graag vernemen wij van jou jouw 14-cijferige pakketnummer en een korte omschrijving van jouw klacht via een van onze eigen officiële​ kanalen, zodat wij jouw klacht in behandeling kunnen nemen en jou zo goed mogelijk verder kunnen helpen.
Dit kan via een contactformulier voor ontvangers via onze website of via een privébericht op onze twitter of facebook pagina.​

Met vriendelijke groet,
Customer Service DPD​​​​​​​​​

Heeft op 05 december 2019 om 15:50 geantwoord

Contact gehad. Pakket is inmiddels bezorgd. Maar absoluut geen tegemoetkoming in de geleden schade. Erg slecht voor zo een groot bedrijf!

Alle klachten die gemeld zijn door Denic