Klacht: stoppen pakket in brievenbus

op 14 juni 2019 over DPD in de categorie Koeriersbedrijven en post

Vandaag een pakket (langwerpig) ontvangen dat duidelijk een pakket was en brievenbuspost maar toch in de brievenbus gepropt met geweld en wel dusdanig veel dat ik alle moeite heb moeten doen het er in 1 geheel uit te krijgen !
Bij het erin proppen kan het haast niet anders zijn geweest dan dat bijna de gehele brievenbus van de muur is gekomen.
Wat een waardeloze bedoening. met heel veel geluk is de inhoud in ieder geval niet beschadigd geraakt.

Wanneer DPD eens dudelijk aangeeft waar de particuliere klant zich met dit soort klachten kan melden en niet alleen de zakelijke.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar DPD over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door DPD in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat DPD een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DPD

Heeft op 15 juni 2019 om 15:29 geantwoord

Hi Roger, wat vervelend om dit te horen. Dit is uiteraard niet de normale gang van zaken en dan ook niet toegestaan. We willen de chauffeur hier graag op aanspreken. Als je het verhaal samen met bewijzen via ons contactformuliersocial media kanalen stuurt, dan zorgen wij ervoor dat de klacht ingediend wordt.

DPD klantenservice

Heeft op 15 juni 2019 om 16:02 geantwoord

Contactformuliersocial mediakanalen......... mooi voor scrabble.............. wat een onzin.

Alle klachten die gemeld zijn door Roger1968