Klacht: Het bezorgen

op 10 oktober 2019 over DPD in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

De dpd bezorger heeft ongevraagd het pakket in de tuin verstopt en een briefje in de brievenbus gedaan met daarop: pakketje ligt in de tuin. Locatie pakket onbekend en pakket is onvindbaar.

Gewenste Oplossing:

Er eindelijk normaal iets bezorgd word. En ik mijn pakket zonder beschadiging in mijn handen krijg.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 dagen geleden - Ik heb een email gestuurd naar DPD over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door DPD in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat DPD een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DPD

Heeft op 10 oktober 2019 om 18:13 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Eline,

Bedankt voor het melden van je klacht. Ik vind het erg vervelend om te vernemen dat jouw pakket zoek is.

Graag vernemen wij van jou jouw 14-cijferige pakketnummer via een van onze eigen officiële​ kanalen, zodat wij jouw klacht in behandeling kunnen nemen en jou zo goed mogelijk verder kunnen helpen. Dit kan via een contactformulier voor verzenders via onze website of via een privébericht op onze twitter of facebook pagina.

We zien jouw bericht graag tegemoet.

Met vriendelijke groet,
DPD Customer Service ​​​

Alle klachten die gemeld zijn door Elinebreur010