Klacht: Bezorging

op 11 juni 2019 over DPD in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ten eerste .. krijg ik om 09.50 een mail dat mijn pakket word bezorg tussen 10.07 en 10.30 dat is toch wel heel erg kort te laten weten dat het komt
Ten tweede … Er staat toch heel duidelijk dat het bezorg moest worden op belevue straat 107 maar ik de mail die ik kreeg van jullie staat belevuestraat 127 dat is toch wel heel erg slordig door die fout van jullie heb ik ook geen kaart in de bus gehad om het te veranderen …

Beter aangeven

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar DPD over deze klacht.

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door DPD in behandeling genomen

1 week geleden - We hebben bericht ontvangen dat DPD een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DPD

Heeft op 11 juni 2019 om 17:18 geantwoord

Beste Sylvia,

Bedankt voor het melden van je klacht. Ik vind het vervelend om te vernemen dat de levering van jouw pakket niet helemaal goed is verlopen.

Onze busjes worden tussen 8 en 11 uur ingeladen, op dit moment worden ook de predict tijden bekend gemaakt. Als jouw adres dus aan het begin van de route ligt, krijg je de predicttijd maar kort van te voren.

De chauffeur had natuurlijk wel eerst aan jouw deur moeten komen. Hierover kunnen wij een melding maken op ons depot, zodat zij de desbetreffende chauffeur hier op kunnen aanspreken.

Je kan jouw 14-cijferige pakketnummer naar ons sturen via een contactformulier op onze website of met een privébericht via onze twitter of facebook pagina.

Customer Service DPD

Alle klachten die gemeld zijn door sylviacullens32@gmail.com