Klacht: beschadigd pakket

op 05 september 2019 over DPD in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Pakketbezorger heeft op eigen initiatief pakket door het venster gegooid. Terwijl ik deze dag niet aanwezig was, met gevolg dat het pakket onherstelbaar beschadigd is. Handtekening is ook zodanig onderschreven dat ik het niet ben. Zit nu met een schadepost van 150 euro. Krijg continu door verzender het moet kortsluiten hij betreft geen blaam.

Gewenste Oplossing:

Schadeloos van de geleden schade aangezien het product niet meer leverbaar is.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door DPD in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat DPD een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DPD

Heeft op 05 september 2019 om 17:03 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste heermevrouw Broekema,

Bedankt voor het melden van je klacht. Ik vind het erg vervelend om te vernemen dat de levering van jouw pakket niet goed is verlopen en het pakket is beschadigd.

Graag vernemen wij van jou jouw 14-cijferige pakketnummer via een van onze eigen officiële​ kanalen, zodat wij jouw klacht in behandeling kunnen nemen en jou zo goed mogelijk verder kunnen helpen. Dit kan via een contactformulier voor verzenders via onze website of via een privébericht op onze twitter of facebook pagina.

Voor schade aan het pakket adviseren we je ook om contact op te nemen met de verzender van je pakket. De verzender kan bij ons een onderzoek starten en claim indienen en jou eventueel een nieuw pakket toesturen of jouw geld terugsturen.

We zien jouw bericht graag tegemoet.

Met vriendelijke groet,
Customer Service DPD​​

Heeft op 05 september 2019 om 17:50 geantwoord

Ik heb inmiddels al sinds vrijdag contact met jullie omtrent hoe we het probleem oplossen. Ik zit met een schadepost van €150 het product is niet meer te leveren. Ik begrijp nu niet waarom het retour afzender moet aangezien jullie koerier op eigen houtje het pakket kapot door het raam het gedrukt.

Waarom in godsnaam een onderzoek vanuit de verzender? Wij hebben vastgesteld dat ik niet thuis was en handtekening is vervalst. Het pakket is met grof geweld door het venster gedrukt.

Graag alles met mij afhandelen factuur van het product is hier aanwezig. Ik ga niet continu ellenlang discuseren. Uiteindelijk heb ik en verzender het probleem niet veroorzaakt! Nummer van het pakket 01286811425270.

Jullie contactformulier werkt niet kom er niet doorheen.

Mvg,

Ronald

Alle klachten die gemeld zijn door gate13