Klacht: DPD dumpt pakketten 80KM verderop!!

op 04 juli 2019 over DPD in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik als webshop houder krijg vaker klachten van klanten die telaat of beschadigd hun pakketten ontvangen. En in sommige gevallen zelfs HELEMAAL NIET !!

Tot mijn grote verbazing is een pakket van een klant van mij die in Horst woont, het pakket daarvan geleverd bij een pickup en parcelshop in Oirschot. De afstand is 80 KM! En zonder enige melding, alleen op de track en trace dat het in oirschot is, verder niet bij welke shop.

Voor wat betaal ik dan de verzendkosten? Om pakketjes maar te dumpen op zulke verre afstanden dat klanten het wel gaan ophalen?

Pakket alsnog geleverd worden met spoed bij de klant.
Een compensatie voor niet geleverde pakketten waarop nogsteeds geen reactie is ontvangen

Netter werken

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door DPD in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat DPD een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DPD

Heeft op 05 juli 2019 om 15:19 geantwoord

Goedemiddag,

Bedankt voor je bericht. Vervelend om te vernemen dat de leveringen niet zoals gewenst verlopen.
Ik adviseer je om contact op te nemen met de zakelijke afdeling van DPD, omdat je de verzender bent. Dit kan telefonisch of door middel van het invullen van een web formulier op www.pakkettenversturen.nl .

DPD Customer Service

Alle klachten die gemeld zijn door Yrostem