Klacht: Douchekrukje stuk – geen vervanging of geld terug

op 15 juni 2016 over M2Trading.nl in de categorie Internetshops - Elektronica

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb een aantal maanden geleden een douchekrukje bij hen besteld en de poten bleken na minder dan drie maanden al uit elkaar te zakken en het rubber rondom een van de poten is ook al gaan scheuren.

Eerst vragen reageren ze niet. Dan willen ze een serienummer dat helemaal niet op het krukje staat. Dan moeten ze eerst contact met de fabriek hebben. Dan kan ik een nieuw krukje krijgen als ik het serienummer (wat er dus niet op staat) doorgeef.
Vervolgens telefonisch contact gehad. Daarbij bleef die ene Vincent hameren op het serienummer.
Toen dat over was, wilde hij foto’s hebben. Dan zou ik mijn geld terug krijgen. Mooi niet. Ik wacht nu al 2 weken, maar ik heb dus echt geen cent gekregen.

Vuile oplichters!

Gewenste Oplossing:

Als ik mijn geld terug krijg!

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar M2Trading.nl over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door xamxam123