Klacht: dossiernummer:23872306

op 31 juli 2017 over GGN Mastering Credit in de categorie Incassobureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

al drie maal een mail gestuurd om een overzicht te krijgen wat er nu is betaald, dit gaat om loon beslag en mis nu een bedrag van maar lief van 1540,87.
ook vindt ik het onterecht dat er telkens 1 euro rente berekend wordt per dag, en ook elke maand extra kosten die toch behoorlijk in de papieren lopen.

Gewenste Oplossing:

duidelijk overzicht van de betalingen en uitleg kosten en rente.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar GGN Mastering Credit over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door GGN Mastering Credit in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat GGN Mastering Credit een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

GGN Mastering Credit

Heeft op 31 juli 2017 om 14:15 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer/mevrouw,
Wij hebben u zojuist per e-mail een inhoudelijke reactie verstuurd. In verband met de Wet Bescherming Persoonsgegevens plaatsen wij geen inhoudelijke reactie op deze site. Mocht u vragen hebben over uw klacht en/of andere vragen, dan kunt u deze stellen via het contactformulier: http://contact.ggn.nl/.
Met vriendelijke groet,
GGN mastering credit

Heeft op 02 augustus 2017 om 09:59 geantwoord

gisteren alle bewijs stukken gestuurd naar GGN wat er ingehouden is op mij loon, tot op heden nog geen reactie mogen ontvangen, en ook geen overzicht van de bedragen wat er is betaald alleen overzicht schuld en mis nog steeds een bedrag, wat er betaald zou zijn,

Alle klachten die gemeld zijn door kelderman-heg