Klacht: Dossier dat afgesloten is weer in rekening brengen met incassokosten

op 09 augustus 2017 over Webcasso in de categorie Incassobureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Betreft dossiernummer: 8551161 (8590039) en 8518608.

Hierbij dien ik nav de brief d.d. 7 augustus 2017 bezwaar in met uitstel van betaling voor dossiernummer 8551161 (8590039) en een klacht in.

En voor dossiernummer 8518608 dien ik tevens bezwaar in met uitstel van betaling en een klacht in.
Ik heb geprobeerd contact hierover op te nemen met mevr. J. Omerovic. Zij heeft nog steeds geen contact met mij hierover opgenomen. Zo komen er wel weer extra kosten bij!

Over dossiers 8551161 (8590039) heb ik in mei 2017 contact over gehad met mevr. J. Omerovic.
Zij heeft de dossiers afgesloten. Zie onderstaande mail d.d. 9 mei 2017.
Hier kan niets meer open staan. En weer incassokosten van €40.- in rekening te brengen!

Zie mail hieronder!

Mevrouw J.Omerovic (DirectPay)
9 mei 12:14 CEST

Geachte mevrouw Wolter,

Allereerst hartelijk dank voor uw geduld en begrip. Ik heb deze morgen getracht u te bellen en heb uw voicemail ingesproken.
Om dit probleem zo snel mogelijk op te lossen heb ik al uw dossiers 8518608, 8551161 (8590039 en 8590164) uitgezocht.

Ik begrijp dat u zich in deze situatie onbegrepen en onrechtvaardig behandeld voelt. Ik wil mij hierbij in ieder geval verontschuldigen voor het ongemak dat u heeft ervaren.
Ik snap dat het voor u een erg vervelende situatie is, zeker omdat u van mening bent dat u alles heeft betaald.
U heeft inderdaad betalingen verricht. Betalingen in dossier 8551161+ 8590039 en 8590164 heb ik laten corrigeren en heb deze drie dossiers afgesloten.
Omdat het meer dossiers zijn brengt dit enige verwarring voor zowel voor u als voor ons.

Doordat jullie fout op fout blijven maken. Weer geen contact met mij opnemen en ik hierdoor weer in stress raak terwijl ik dacht dat nu alles bijna afgesloten was.

Ik zit middenin een rotperiode vanwege een scheiding en schulden. Ik ben al meer dan een jaar met Webcasso bezig omdat er rechtbankkosten e.d. (is bekend bij jullie) bij kwamen. En nu gebeurt dit weer.

Ik wacht nog steeds op een telefoontje van Webcasso voor vrijdag 11 augustus 2017 met een oplossing!!

Hulya Vurallar

Gewenste Oplossing:

Alle dossiers afsluiten. Afmelden bij alle betrokken instanties en bevestiging dat dit ook gebeurd is zodat ik dit eindelijk na meer dan een jaar af kan sluiten! En niet na een aantal maanden zoals nu een brief ontvang dat er nog iets openstaat en weer 40 euro incassokosten bovenop gegooid worden.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Webcasso over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Webcasso in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Webcasso een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Webcasso

Heeft op 11 augustus 2017 om 14:17 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer /mevrouw ,

Allereerst hartelijk dank voor uw geduld en begrip. Wij begrijpen dat u zich in deze situatie onbegrepen en onrechtvaardig behandeld voelt. Wij willen u hierbij in ieder geval verontschuldigen voor het ongemak dat u heeft ervaren.

Wij hebben uw klacht zojuist per mail behandeld en opgelost. Wij hopen dat uw klacht hiermee naar tevredenheid is opgelost.

Mocht u toch nog vragen of opmerkingen hebben neemt u gerust contact met ons op.

Met vriendelijke groet,

Webcasso BV.

Heeft op 11 augustus 2017 om 14:20 geantwoord

De medewerker mevr. J. Omerovic neemt geen contact met mij op. Er wordt geen oplossing aangeboden terwijl de fout bij Webcasso / Directpay ligt

Alle klachten die gemeld zijn door juliaw2016