Klacht: Dossier dat afgesloten is weer in rekening brengen met incassokosten

op 11 augustus 2017 over Directpay in de categorie Betalingsdiensten

Dossier is afgesloten door Webcasso op 9 mei jl.

Onderstaand het bericht dat ik krijg van Webcasso

Mw. M. Belder (DirectPay)
11 aug. 14:11 CEST

Geachte mevrouw Baanders,

Allereerst hartelijk dank voor uw geduld en begrip. Ik begrijp dat u zich in deze situatie onbegrepen en onrechtvaardig behandeld voelt. Ik wil mij hierbij in ieder geval verontschuldigen voor het ongemak dat u heeft ervaren en ik ga mijn uiterste best doen om deze situatie aan u toe te lichten.

Onderstaand informeren wij u hoe de openstaande vordering van € 94,90 is te specificeren:

Er zijn in totaal 3 facturen (dossier 8551161, 8590039, 8590164)
Nominale bedragen (factuurbedragen):
€ 74,99 (8551161)
€ 37,95 (8590039)
Totaal: € 112,94

Tevens was er nog een dossier, 8590164 (€ 31,63).
Dit dossier is echter al gesloten, hiervoor heeft u geen incassokosten betaald.

Wij hebben vervolgens dossiers 8551161, 8590039 samengevoegd zodat u maar eenmalig incassokosten in rekening heeft gekregen.
Incassokosten € 40,00
Rente: € 0,96
Is totaal dus € 153,90 (€ 112,94 + € 40,00 + € 0,96), waarbij slechts eenmalig incassokosten zijn berekend.
Nu u tot op heden nog geen volledige betaling heeft voldaan bent u deze incassokosten verschuldigd.

Wij hebben uw betalingen van € 33,95 en € 25,05 in mindering gebracht op de totale vordering.

Resteert er dus een bedrag van € 94,90 (€ 153,90 -/- € 59,00).

Mocht u eventueel meer betalingen hebben verricht dan dient u hiervan per omgaande betaalbewijzen aan ons te doen toekomen.

Derhalve dient voornoemd bedrag van € 94,90 uiterlijk 01.09.2017 (uit coulance) op onze bankrekening zichtbaar te zijn.
Ons bankrekeningnummer: NL30ABNA0507414101 t.n.v. Webcasso B.V. onder vermelding van dossiernummer 8551161.
Indien wij de betaling tijdig hebben ontvangen zullen wij het dossier sluiten.

Mevrouw Omerovic is werkzaam bij Webcasso en momenteel niet aanwezig.

Mochten wij geen tijdige betaling ontvangen dan zal de procedure verder lopen en zal dit helaas kostenverhogend werken.

Webcasso B.V.
Mw. M. Belder

[1VXP6K-D788]

Uitzoeken of u wel de juiste persoon een bericht heeft gestuurd. Deze dossiers zijn bij mij afgesloten door mevr. J. Omerovic. Alles zou zijn betaald!

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar Directpay over deze klacht.

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door Directpay in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door juliaw2016