Klacht: DOOS VERKEERD AFGELEVERD

op 30 september 2016 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

heb een item gekocht bij een persoon in de buurt van Berlijn en deze heeft het correct opgestuurd naar mijn adres in Nederland
Heb zelfs het Track en Trace nummer CY720999510DE en kan ook zien waar het nu is.
het staat nu in koln waar het in een depot is neergezet om afgehaald te kunnen worden.
Terwijl op de vrachtbrief staat dat het op mijn adres in Nederland bezorgt moet worden.
natuurlijk navraag gedaan bij DHL Parcel maar zij zeggen dat ze er niets aan kunnen doen,sterker nog ze zeggen dat ik naar mijn pakket kan fluiten.
Bizarre antwoorden zoals dit heb ik nog niet meegemaakt en ik raad daarom ook iedereen aan om nooit meer iets met deze ondeskundige mensen in zee te gaan

Als DHL er voor zorgt dat mijn dure aangekochte artikel binnen 1 week bij mij alsnog wordt afgeleverd

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht SR1888SR

2 maanden geleden - Das kut

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van DHL

2 maanden geleden - Beste meneer van der Meulen, Bedankt voor het melden van uw klacht. Helaas is het mij niet direct duidelijk waar de melding aangegeven is dat het pakket in Duitsland opgehaald zou moeten worden, ik krijg inderdaad de melding op dhl.de dat dit pakket naar Nederland toe moet gaan. Het enige dat ik aan kan geven als "mogelijke" verklaring, is dat er op de digitale registratie van dit pakket geen huisnummer staat. Stel dat er echt geen huisnummer op het pakket staat, dan zal het inderdaad niet succesvol aan DHL Parcel Nederland overgedragen kunnen worden. In dit geval heb ik nog geen enkele registratie van dit pakket binnen Nederland zelf, en houdt dit in dat het dus of nog bij DHL Duitsland / Deutsche Post ligt, of in Nederland ligt wachtend op aanvullende info uit het buitenland. Ik zou u aanraden de afzender hierover contact op te laten nemen met DHL in Duitsland (land vanwaar het pakket verzonden is bij dit soort pakketten), omdat het pakket met dit nummer zeker niet binnen de gebruikelijke termijn in Nederland verwerkt is, en ook nog niet onder een ander Track&Trace nummer bij ons binnengekomen is. Met vriendelijke groeten, Maarten DHL Parcel Webcare & klantenservice.

DHL

Heeft op 30 september 2016 om 10:49 geantwoord

Goedendag,

Wij hebben helaas geen reactie meer van u gekregen. We gaan er derhalve vanuit dat deze klacht inmiddels al is afgehandeld of langs een andere weg dan via deze website voor u in behandeling is genomen. Wij sluiten daarom bij dezen de klacht hier op de website.

U kunt na het sluiten van de klacht eventueel nog een cijfer geven en een reactie plaatsen. Mocht de klacht in feite nog niet zijn opgelost, dan kunt u contact met ons opnemen op webcare_parcel@dhl.com. Wij kijken dan graag alsnog of we samen met u tot een gepaste oplossing kunnen komen.

Wij hopen u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Het DHL Parcel webcare team

Alle klachten die gemeld zijn door SR1888SR