Klacht: Doos helemaal kapot

boruca op 26 februari 2021 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

De doos is kapot met als gevolg dat wat er in zat ook kapot was . Heb speciaal een verzekerde verzending genomen omdat het een hoog bedrag was . Heb foto’s van de doos en de stukken dat kapot is .

Ik zou heel tevreden zijn als er mij een compensatie wordt gegeven .

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van PostNL

1 jaar geleden - Geachte mevrouw, Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een pakket beschadigd heeft ontvangen. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht. U kunt het best de afzender hiervan op de hoogte stellen. Als opdrachtgever kan de afzender bij PostNL Pakketten een onderzoek naar uw pakket aanvragen. Het is aan de afzender om de uitkomst van dit onderzoek aan u door te sturen. Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl. Met vriendelijke groet, PostNL Klantenservice

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 26 februari 2021 om 14:13 geantwoord

Geachte mevrouw,

PostNL Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door boruca